„Impressa“ daro įspūdį dar neregėtu lankstumu
Įvairiapusiškas verslas
Komercinio spausdinimo paslaugų teikėja „Impressa“ siūlo reklaminę, biuro ir pramoninę medžiagą, taip pat pagalbinę pardavimo medžiagą parduotuvėms. Gaminant šią mažmeninei prekybai skirtą medžiagą labai dažnai skiriasi reikalavimai, dydžiai ir labai svarbus greitas užsakymų vykdymas.
Mažmeninės paklausos tenkinimas
Tradicinės „Impressa“ ofsetinės spaudos mašinos net tik palikdavo daug spaudos atliekų, bet ir buvo lėtos bei brangios mažesnių apimčių užduotims. Be to, mažmeninės prekybos klientams tekdavo laukti, kol spaudiniai išdžius, – o tai tikrai nepatogu judriame mažmeninės prekybos pasaulyje.
Įmonei reikėjo naujo skaitmeninės spaudos sprendimo, kad galėtų spausdinti įvairaus dydžio užduotis greitai ir už tinkamą kainą.
Tom Cambré, „Impressa“ technologijų vadovasKAI DAIRĖMĖS PLATAUS FORMATO SPAUSDINTUVŲ, „CANON“ PADARĖ TIKRAI GERĄ ĮSPŪDĮ.
Universalus skaitmeninis spausdinimo sprendimas
Pasitarusi su „Canon“ ir gavusi rekomendacijas, „Impressa“ investavo į „ColorWave 700“. Naujas skaitmeninis spausdinimo sprendimas greitai sulaukė pripažinimo – jis greitai ir efektyviai paverčia bet kokio dydžio, spalvotas ir nespalvotas užduotis aukštos kokybės spaudos darbais.
Greitas, lankstus ir ekonomiškas spausdinimas pagal užsakymą iš esmės pakeitė įmonės paslaugų portfelį. Po pusės metu „Impressa“ įsigijo antrą „Canon“ įrenginį, kad išnaudotų visas verslo spaudos rinkos galimybes.
Daugiau darbo, mažiau atliekų
Dėl išmanesnio spausdinimo su „ColorWave 700“, įmonės darbo krūvis padidėjo 15–20 %. Be to, savo apskaičiuotą investicijų grąžą „Impressa“ pasiekė vos per trejus mėnesius.
Technologija veikia autonomiškai, todėl dėl šio naujo skaitmeninio sprendimo sumažėjo krūvis darbuotojams ir pavyko ženkliai sumažinti atliekų kiekį – o tai itin svarbu įmonei, kuriai labai rūpi gamta.
„Impressa“ pradėjo drąsiai žvalgytis naujų galimybių – dabar bando spausdinti tapetus, ir labai gali būti, kad ateityje siūlys tokią paslaugą.
ĮSIGIJUS PIRMĄJĮ ĮRENGINĮ, MŪSŲ VERSLAS PAJUTO TOKĮ TEIGIAMĄ POVEIKĮ, KAD TAI PASKATINO NUSIPIRKTI IR ANTRĄ „COLORWAVE“.
Autorius