Darbui

Vaizdų sudarymas bet kokiomis apšvietimo sąlygomis
Sąlygos

Imaging Across All Lighting Conditions_Billboard

Savo klasėje pirmaujantis veikimas prieblandoje

Mūsų tinklo kamerų veikimas prieblandoje ir spalvų atkūrimas specialiai patobulinti taip, kad kamera tiksliai užfiksuotų aplinką ir naktį, ir dieną. To rezultatas – pasiekus pusiausvyrą tarp triukšmo, raiškos ir spalvų balanso, mūsų kameros gali tiekti tikslų spalvotą vaizdą, net ir užfiksuotą prieblandoje.

„Nesvarbu, kurią „Canon“ tinklo kamerą pasirinksite – galite būti tikri, kad ji veiks geriausiai, kaip tik galima prieblandoje.“

Vaizdų sudarymas sudėtingomis apšvietimo sąlygomis

Neigiamas stiprios šviesos iš galo, rūko ar miglos poveikis gali būti niokojantis be efektyvaus valdymo ar kompensacijos. „Canon“ patentuoti vaizdų apdorojimo algoritmai užtikrina pačią geriausią vaizdo kokybę bet kokiomis apšvietimo sąlygomis.

Automatinis išmanusis šešėlių valdymas (angl. Auto Smart Shade Control, Auto-SSC)

Kai reikia perteikti vaizdus taip, kad matytųsi, kas vyksta ryškiai apšviestame galiniame plane, mūsų konkurentų kameros užfiksuoja vaizdų seką skirtingais užrakto greičiais ir tada juos sujungia, o „Canon“ automatinio išmaniojo šešėlių valdymo („Auto SSC“) funkcija iškart koreguoja vaizdą realiuoju laiku, kad būtų geriau matomas pirmas planas. Galutinis efektas yra toks, kad šviesios vietos tokios ir lieka, o pašviesinamos tik tamsesnės vaizdo dalys, tad sunkiai įžiūrimi siluetai iškart virsta lengvai atpažįstamais objektais.

„Kai galinio plano apšvietimas stiprus arba yra prieblanda, pasitelkiamas „Auto-SSC“ – „Canon“ patentuotasis algoritmas, kad būtų užtikrinta geriausia vaizdo kokybė.“

Miglos poveikio kompensavimas

Haze Comp Image

Miglos poveikio kompensavimo funkcija reguliuoja atvaizdo kontrastingumą ir užtikrina geresnį matomumą esant rūkui, miglai ar smogui. Ji taip pat gali padėti aiškiau perteikti tolimus vaizdus, užfiksuotus naudojant didelį priartinimą. Kompensavimo lygį galima nustatyti kaip stiprų, vidutinį ar nedidelį, arba reguliuoti rankiniu būdu, kad būtų pasiekti optimalūs rezultatai.

Spalvotų vaizdų sudarymas

DIGIC DVIII vaizdo apdorojimo modulis, taip pat naudojamas profesionaliose „Canon Cinema EOS“ kamerose, teikia išskirtinę vaizdo įrašų kokybę, užtikrina mažą triukšmo lygį, sklandžius atspalvių perėjimus bei ryškias ir tikslais spalvas, nepaisant to, koks yra šviesos šaltinis.

„Tai reiškia, kad visos spalvos atitinka natūralias, nepaisant to, koks yra šviesos šaltinis.“

Vaizdų sudarymas apšviečiant IR spinduliais

Tokiose situacijose, kai foninis apšvietimas silpnas arba jo nėra, aplinkai apšviesti tradiciškai naudojamas nematomas infraraudonųjų spindulių apšvietimas, kad kameros galėtų fiksuoti nespalvotus vaizdus.

„Canon Super UD“ (itin mažos sklaidos) objektyvų technologija ir infraraudonųjų spindulių antirefleksinė danga padidina jautrumą, suvaldo vaizdo dubliavimą ir blyksnius, kad būtų maksimaliai sumažintas fokusavimo praradimas, paprastai siejamas su IR naudojimu. Kai natūraliai užfiksuojami aiškūs, ryškūs vaizdai, juos reikia mažiau apdoroti, taigi, mažinamos išlaidos pralaidumui ir saugojimui.

Kamerose su įtaisytaisiais IR LED naudojamas dvigubas LED komplektas aplinkai tolygiai apšviesti. Nesvarbu, kaip arti ar toli yra objektas ar kaip arti pakraščio jis yra, vaizdai eksponuojami tinkamai ir juose išlaikomos ryškios detalės, taigi, surenkami įtikinami įkalčiai.

Vaizdų sudarymas nutolus

Pasitelkus veiksmingus UD (itin mažos sklaidos, angl. Ultra Low-Dispersion) stiklo elementus, pasižyminčius aukštu refrakcijos rodikliu, slopinamas chromatinės aberacijos pasireiškimas, labai būdingas žymiai padidinantiems objektyvų komplektams, maksimaliai sumažinami ir išgaubimo, ir įgaubimo iškraipymai ir užtikrinami didelės raiškos visame plote, natūraliai atrodantys vaizdai visame keičiamo mastelio diapazone.

Su 30 k. keičiamo mastelio VB-R serijos PTZ kameromis operatoriai gali stebėti ir įrašyti objektus bet kokiu atstumu keičiamo mastelio diapazone nuo begalybės iki minimalaus 2 m (6,6 pėd.) atstumo iki objekto.