Automatizavimas nutiesia kelią verslo augimui ir pagerintam vidiniam našumui

Norint rasti būdų, kaip tapti ir našesniu verslu, ir diversifikuoti paslaugų asortimentą pagal klientų poreikius, reikalingas novatoriškas mąstymas ir bendradarbiavimo dvasia – du dalykai, kurie suformavo esmines „KnowledgePoint“ vertybes nuo jos įkūrimo 1997 m. Spausdinimo apimčiai dramatiškai didėjant, o dėl diversifikacijos į naujas sritis plečiantis klientų ratui, taip pat daugėjant darbų iš esamų klientų, „KnowledgePoint“ suprato, kad, norint išlaikyti tokius pat sparčius procesų ciklus, kurie buvo tapę sinonimais su jų įmonės pavadinimu, jai reikiai atidžiai įvertinti vidinį našumą ir parengti savo verslą ateities iššūkiams, įdiegiant naujausias technologijas, pritaikytas tolesniam numatomam augimui.

KP-image1
KP-image2

„Canon“ pasiūlytas sprendimo būdas, kaip padėti mums įveikti savo verslo iššūkius, atspindi mūsų pačių metodiką, o tai visuomet labai vertinama. Šis ryšys bus esminis aspektas svarstant visas ateities investicijas. Mums patiko dirbti su „Canon“ iki šiol, ir mes neabejotinai tęsime bendradarbiavimą su jais ateityje.“

Andre Philpot, „KnowledgePoint“ operacijų direktorius