ABC- Hero1

„Canon Business & Innovation Scan“ paspartina „Ritz“ verslo plėtrą į daugelio terpių sritį

DWF-logo.jpg

Šveicarų spausdinimo paslaugų teikėja „Ritz“ ėmėsi savitų priemonių, siekdama prisitaikyti prie besivystančios ryšių rinkos, kurios variklis – internetinių kanalų ir skaitmeninių platformų populiarumas.

Rezultatai

Nežymus įmonės prekės ženklo atnaujinimas, kad būtų atspindėtos naujos paslaugos

Nežymus įmonės prekės ženklo atnaujinimas, kad būtų atspindėtos naujos paslaugos

Sėkminga daugelio terpių pasiūlymo reklaminė akcija, įgyvendinta daugelio terpių kampanijoje klientams

Sėkminga daugelio terpių pasiūlymo reklaminė akcija, įgyvendinta daugelio terpių kampanijoje klientams

Įgyvendinta pirmoji daugelio terpių kampanija „Ritz“ klientams

Įgyvendinta pirmoji daugelio terpių kampanija „Ritz“ klientams

Ritz-objective

Tikslas

Prisitaikyti prie šiuolaikinių ryšių „kraštovaizdžio“, plečiant paslaugas internetu.

Iššūkiai

• Mažėjančios spausdinimo apimtys

• Sunku išsiskirti konkurencingoje rinkoje

• Negalėjimas tenkinti klientų poreikių teikti paslaugas internetu

Ritz-spare

Sprendimo būdas

• „Canon“ pasiūlė „Ritz“ paslaugą „Business & Innovation Scan“ (B&IS) renginyje klientams 2013 m.

• B&IS išplėstinė apžiūra atlikta 2014 m.; klientui pateikta aiški esamo verslo modelio apžvalga, įskaitant rinkodaros strategijos analizę

• Įkvėpė pakeisti verslo modelį, įtraukiant daugelio terpių paslaugas per „Canon“, ir pakeisti verslo kryptį 2015 m.

• „Canon“ palaikė pirmąją daugelio terpių kampaniją naujoms paslaugoms reklamuoti „Ritz“ klientūrai