Borealis-hero1

Visuotinis sprendimas pasauliniam verslui

„Borealis“, turinti biurus 17 šalių, priklauso nuo savo pasaulinių IT paslaugų teikėjų trumpo reakcijos laiko, kai kalba eina apie palaikymo klausimus. Kritinė šio reikalavimo dalis – turėti vieną pasaulinį spausdinimo paslaugų teikėją su centriniu kontaktiniu asmeniu, valdančiu paslaugas visose šalyse.

Atidžiai įvertinusi rinką „Borealis“ kreipėsi į „Canon“. 1 165 įrenginiai 17 šalių buvo pakeisti 1 000 įrenginių vos per aštuonis mėnesius. Pokytis ne tik buvo sklandus visiems susijusiems naudotojams – gautas sprendimas padidino dokumentų saugą, taip pat sutaupė „Borealis“ pinigų, kalbant apie priežiūrą ir palaikymą, dėl aukštos standartizacijos lygio.

Borealis-image1

„Apskritai, šiame projekte yra trys dalykai, kurie man atrodo tikrai išskirtiniai“, – sako Jacky Cillen. „Pirma, „Canon“ iš tiesų veikia kaip pasaulinis žaidėjas. Antra, viso projekto paleidimas – laiko, biudžeto ir pasiekto standartizacijos lygio atžvilgiu – buvo labai sklandus. Galų gale, tai, kas svarbiausia man – su „Canon“ besitęsiantis palaikymas užbaigus projektą yra toks pat geras, koks buvo jį diegiant. Visame pasaulyje mums teikiamas geriausias, koks tik galimas, palaikymas – būtent to mes ieškojome technologijų partneryje.“

„Mūsų tikslas buvo sklandžiai pereiti prie standartizuotos spausdinimo aplinkos, kuri taip pat visapusiškai sujungta į tinklą. To vedančioji motyvacija – teikti mūsų naudotojams labiau centralizuotą palaikymą, taip pat ir sutaupyti išlaidų priežiūrai bei palaikymui.“

Jacky Cillen, informacinių technologijų ir sistemų (IT&S) komandos vadovas