„i-Pack“, padedama „Canon“, perima visą gamybos kontrolę

ipack-logo

„i-Pack“, įsikūrusi Norvegijoje, Sarpsborge, visuomet pranokdavo savo konkurentus kurdama ekspozicijų grafinį apipavidalinimą ir pakavimo sprendimus prekybos vietų (angl. Point-of-Sale, POS) rinkai. Įmonė įsteigta 1997 m. Sarpsborge, Norvegijoje. Nuo įsteigimo keletą kartų keistas jos pavadinimais, ji priklausė skirtingiems savininkams. Įmonė yra dirbusi su daugeliu lyderiaujančių pakavimo įmonių Skandinavijoje ir kitose Europos rinkose.

Visgi atėjus 2013 m. jos steigėjas, Atle Andreassen, pajuto, kad įmonė nerealizuoja savo potencialo. „Praradome savo identitetą“, – komentuoja Andreassen. Įmonė funkcionavo labiau kaip motininės įmonės vietinė pardavimo organizacija. Andreassen vadovavo sėkmingam perpirkimui, kad verslas vėl grįžtų prie savo šaknų. Įmonės pavadinimas pakeistas į „i-Pack AS“. Naujoji specialistų strategija – grįžti prie tiekimo ir, dar svarbiau – aukštos kokybės POS medžiagos ir specialių pakuočių gamybos. Ilgalaikis tikslas buvo būti geriausiems savo srityje.

„Dėl „Canon“ palaikymo ir technologijų mes jau gerokai pasistūmėme į priekį, siekdami savo verslo tikslų.“

Atle Andreassen, steigėjas

Rezultatai

Sutrumpėjo gamybos pagal užsakymą pasiūlymų pristatymo laikas – nuo trijų savaičių iki vienos savaitės kai kuriems projektams

Sutrumpėjo gamybos pagal užsakymą pasiūlymų pristatymo laikas – nuo trijų savaičių iki vienos savaitės kai kuriems projektams

Mėnesio apimtis padidėjo 300 %

Mėnesio apimtis padidėjo 300 %

Siekiama padidinti apimtis 25 % iki 2015 m. pabaigos ir papildomai 15 % iki 2016 m.

Siekiama padidinti apimtis 25 % iki 2015 m. pabaigos ir papildomai 15 % iki 2016 m.

Parėmė naujai sukurto „i-Pack Digital“ padalinio įsteigimą ir tolimesnę plėtrą su „i-Pack Plast“, skirtu medžio, plastiko ir metalo projektams, taip pat „i-Pack Design & Communication“, skirtu originaliam kampanijos dizainui kurti

Parėmė naujai sukurto „i-Pack Digital“ padalinio įsteigimą ir tolimesnę plėtrą su „i-Pack Plast“, skirtu medžio, plastiko ir metalo projektams, taip pat „i-Pack Design & Communication“, skirtu originaliam kampanijos dizainui kurti

ipack-objective

Tikslas

Išplėsti verslą ir tapti POS sprendimų lyderiu

Iššūkiai

• Kyla sunkumų tenkinant spartaus POS kampanijų, kurios dažnai yra reaktyvios, proceso ciklo klientų poreikius

• Nėra spausdinimo kokybės, veikiančios galutinio gaminio kokybę, kontrolės

• Trumpalaikių spausdinimo užduočių perdavimas specialistams iš šalies apsunkino gamybos liniją

• Ribotas ir brangus maketavimo procesas

• Nėra pajėgumų gaminti naujo pobūdžio projektus tolesniam verslo augimui

Sprendimo būdas

„Canon“ išanalizavo verslo strategiją ir pasiūlė geriausią sprendimą, kaip suteikti klientui galimybę pridėti spausdinimą prie siūlomų paslaugų

• Naujam skaitmeniniam padaliniui naujasis verslo partneris parekomendavo „Canon“ ir „Arizona“ technologijas

• „Canon“ pakvietė įmonę į „Arizona 6000“ serijos išankstinio leidimo renginį Vankuveryje

• Pademonstruotas trumpalaikių pakavimo, ekspozicijų ir komercinio spausdinimo projektų produktyvumas ir įvairiapusiškumas su plačiu laikmenų asortimentu

• „Canon“ palaikė diegimą ir integravimą su esama apipavidalinimo linija

ipack-spare