LBN-hero1

Paslaugų inovacijos skatina našią spausdinimo strategiją

Kaip ir daugelis valstybinių įstaigų, Londono Niuhamo rajonas (LBN) turėjo sumažinti sąnaudas ir padidinti darbo efektyvumą. „Canon“ pasiūlytos nuotolinės prieigos priemonės leido greičiau spręsti galutinių naudotojų IKT problemas ir sumažinti vidinių išteklių eikvojimą. 30 % padaugėjo trikčių pašalinimo iš pirmo karto atvejų, o įdiegta priemonė sulaukė tokios sėkmės, kad buvo pritaikyta visam tarybos daugiafunkcių įrenginių ūkiui.

LBN-image1

„IT srityje nuotolinė diagnostika ir priežiūra yra įprastas dalykas, ir mes nusprendėme, kad tokia prieiga labai praverstų mūsų spausdinimo ūkiui. Be to, supratome, kad taip geriau perprastume savo spausdinimo įrangos naudojimo tendencijas, o tai savo ruožtu padėtų mums formuoti ateities spausdinimo strategiją.“

Gary Sussex, IKT paslaugų vadovas