DM-hero1.jpg

MSP optimizuoja visą tiekimo grandinę su skaitmeniniu rašaliniu spausdintuvu ir užsitikrina konkurencingumą ateityje

MSP aptarnavo savo tiesioginės rinkodaros klientus pagal nustatytą trijų etapų procesą. Visi paštu siunčiami dokumentai buvo iš anksto spausdinami, naudojant jų tiekiamų lakštų ofseto įrangą. Šie savo ruožtu buvo žymimi lazeriniais spausdintuvais, siekiant asmeninio pritaikymo ir individualizavimo. Po to jie buvo dedami į vokus, parengtus siųsti paštu. Tai sudarė maždaug 100 milijonų išsiųstos korespondencijos vienetų metinę spausdinimo apimtį, pagamintą per trijų pamainų operacijas. Markus Stricker, vykdomasis direktorius, paaiškina: „Susidūrėme su rimtu iššūkiu rinkoje – kaip išlikti konkurencingiems. Jautėme spaudimą iš mažesnės apimties skaitmeninių supjaustytų lakštų gaminių, taip pat iš rinkoje prieinamų skaitmeninių spalvinių rašalinių spaudinių pasiūlymų. Be to, nors mūsų įprastas gamybos procesas buvo maksimaliai optimizuotas, mums vis tiek buvo sunku būti konkurencingiems. Žinojome, kad turime įvesti pakeitimų, norėdami užtikrinti augimą ateityje“.

DM-image1.jpg

„Mūsų, MSP, pagrindinis tikslas – geriausias, koks tik galimas, klientų poreikių tenkinimas. Esame pasirengę imtis visko, kad mūsų klientai būtų patenkinti. Manome, kad perėję prie skaitmeninio rašalinio spausdinimo galėsime teikti naujoves, kurios laukia mūsų rinkų šiandien ir ateityje. „Canon“ nuo pat pradžių buvo puikus partneris priimant sprendimus dėl būsimos strategijos ir įgyvendinant tinkamus sprendimus. Su „Canon“ savo pašonėje kaip partneriu jaučiamės tinkamai pasirengę ateičiai.“

Markus Stricker