„Canon“ padeda „Staples“ didinti pajamas, įdiegus prisitaikymo prie kliento požiūrį

„Staples“ yra didžiausia pasaulyje biuro reikmenų bendrovė, turinti daugiau kaip 2000 mažmeninės prekybos parduotuvių 27 pasaulio šalyse.

Vis dėlto, nepaisant pasaulinės bendrovės sėkmės, Olandijoje veikianti įmonė „Staples Retail Organisation“, sumažėjus pajamoms ir paklausai, turėjo paieškoti labiau klientams pritaikyto verslo modelio, kad išliktų pelninga šioje konkurencingoje rinkoje. Norint geriau susieti pasiūlą parduotuvėse ir internete, prireikė sukurti labiau integruotą vartotojo aplinką. Taip pat prireikė daugiau tiesioginės rinkodaros kanalų, kad būtų galima patraukti klientus jų poreikiams pritaikant pasiūlą.

„Staples“ paprašė „Canon Business Services“ įgyvendinti klientų įvertinimo programą. Po to, naudodamasi klientų įžvalgomis, „Canon“ ėmė kurti ir plėtoti bendrąją viziją.

Staples-image1.jpg

„Mums prireikė konsultacijų, kad galėtume naujai pažvelgti į savo klientų lūkesčius. Mums reikėjo sprendimo ir strategijos, bet neatrodė, kad jie egzistuoja, kol į pagalbą neatėjo „Canon Enterprise Services“.“

Richard Houppermans, verslo paslaugų vadovas