Young gypsy child stands in a shaft of light

Paolo Pellegrin

Gyvenimas prieblandoje

Paolo Pellegrin
Paolo Pellegrin

Ambasadorius


Įžymus „Magnum“ fotožurnalistas ir „Canon“ ambasadorius Paolo Pellegrin pasakoja apie savo potyrius pirmą kartą naudojant naująjį „EOS 5D Mark IV“ ir kuo jis skiriasi nuo ankstesnių EOS 5D serijos DSLR įrenginių.

Fiksuodamas dokumentines fotografijas savo unikaliu stiliumi, Paolo Pellegrin žino būdą, kaip prasibrauti į savo subjektų vidų, kad galėtų atskleisti intymiausius momentus. Jo metodui reikia tiek pat takto ir diplomatijos, kiek ir darbo su fotoaparatu įgūdžių. Tiesą sakant, Paolo gebėjimas kurti santykius su fotografuojamais subjektais yra kritiškai svarbus, kad jie galėtų juo pasitikėti ir įsileisti į savo gyvenimą.

Įgyvendindamas vieną iš naujausių sumanymų, Paolo pasiėmė dar negaminamą „EOS 5D Mark IV“ modelį į Romą, Italiją, kur jis leido laiką su mieste gyvenančia čigonų šeima, fiksuodamas jų kasdienį gyvenimą ir kultūrą. Šis projektas puikiai pademonstruoja, kodėl Paolo užmezgė tokius ilgalaikius ir produktyvius santykius EOS 5D serija – pasitelkęs fotoaparatams būdingą vaizdo kokybės visame kadre, jautraus veikimo ir portatyvumo derinį jis gali fiksuoti viską nuo gatvės portretų iki kraštovaizdžių prieblandoje.

Kai su Paolo kalbėjomės apie jo potyrius dirbant su naujuoju fotoaparatu, jis jau intensyviai fiksavo įvykius Irake, dirbdamas tokiuose miestuose, kaip Ramadi ir Faludža. Per labai traškančią telefono liniją jis pasakojo mums apie savo pirmuosius įspūdžius...


„EOS 5D naudojau nuo pat pradžių ir stebėjau fotoaparatų evoliuciją jiems tobulėjant metai iš metų,“ – sako Paolo. „Nors „EOS 5D Mark IV“ turėjau vos kelias dienas Romoje, jis man paliko didžiulį įspūdį, ypač naudojant prieblandoje.“

Daugelis nuotraukų, kurias Paolo nufotografavo Romoje, užfiksuotos sutemus – tai dar viena iš priežasčių, kodėl jis mieliau renkasi fiksuoto, o ne keičiamo židinio nuotolio objektyvus. „Vienas iš dalykų, kuriuos pastebėjau iš karto, buvo automatinio fokusavimo jautrumas fotografuojant tose tamsiose vietose, o man tai – labai svarbu,“ – sako jis. „Be to, vaizdo kokybė tomis sąlygomis taip pat geresnė. Mano pirmas įspūdis prisimenant RAW failus – triukšmo mažiau, nei kada nors anksčiau, ir daugybė detalių šešėlyje.“

Kai fotografuojama judant, LCD ekrano kokybė tampa svarbesnė. „EOS 5D Mark IV“ didelės raiškos 3,2 colio jutikliniame ekrane itin detaliai matoma Paolo įrašytų failų kokybė, todėl jis gali peržiūrėti ir redaguoti vaizdus keliaudamas, neatsidarydamas nešiojamojo kompiuterio.

Paolo ypač vertina „EOS 5D Mark IV“ didelį pikselių skaičių. „Parodoms ruošiu daug didelių spaudinių, todėl daugiau pikselių visuomet yra laukiama,“ – komentuoja jis.

"Iš tiesų jį naudoju faktiškai visą laiką ir viduje, ir lauke. Manau, kad tai viena iš geriausių šios fotoaparato sistemos funkcijų."

Tebūnie paprastumas

Paolo fotografuoja naudodamas ribotą fiksuoto židinio nuotolio objektyvų rinkinį. Jis teikia pirmenybę jų vaizdo kokybei ir sparčiai diafragmai, taip pat kūrybingumui, kurį skatina vieno židinio nuotolio apribojimas. „Mano įprastas komplektas yra 28 mm, 35 mm ir 50 mm fiksuoto židinio nuotolio objektyvai,“ – jis atskleidžia. „Turiu sparčias dviejų objektyvų – EF35mm f/1.4L II USM ir EF50mm f/1.4L II USM – versijas, taip pat mėgstu naudoti EF28mm f/2.8 II USM, kuris yra labai mažas.“

Be to, Paolo krepšyje yra „EF24–70 mm f/2.8L II USM“ („Nors keičiamo židinio nuotolio objektyvų idėja manęs nedžiugina, tai – puikus, puikus objektyvas!“) ir EF40 mm f/2.8 STM plokščiasis objektyvas, kuris taip vadinamas dėl savo miniatiūrinės konstrukcijos.

Žiūrint į Paolo fotografo krepšį, įtaka, kurią įranga daro jo diskretiškam darbo stiliui, tampa dar akivaizdesnė. Jam patinka būti mažam ir lengvam, greitai reaguoti nepatraukiant dėmesio. O naujojo „EOS 5D Mark IV“ funkcijos tam pasitarnauja. Imkime, pavyzdžiui, tylaus fotografavimo režimą – naują technologijos, taikytos ankstesniuose 5D fotoaparatuose, evoliucijos žingsnį. „Kai „Canon“ pristatė tylaus fotografavimo režimą, man tai pakeitė visas žaidimo taisykles,“ – sako Paolo. „Iš tiesų jį naudotu faktiškai visą laiką ir viduje, ir lauke. Manau, kad tai viena iš geriausių šios fotoaparato sistemos funkcijų.“

Naujiena Paolo buvo ir galimybė greitai perkelti vaizdus į planšetę, naudojant „EOS 5D Mark IV“ „Wi-Fi“ / NFC režimą. Šis naujas fotoaparato funkcijų papildymas dar giliau įtvirtino jam žinojimą, kad jei kada nors kiltų situacija, kai reikės greitai dalintis vaizdais ar fotografuoti nuotoliniu būdu naudojant programėlę „Canon Connect“, tai jis galės padaryti visiškai paprastai.

„EOS 5D Mark IV“ – lengvai pritaikomas fotoaparatas, ir nors Paolo turėjo bandomąjį fotoaparatą tik keletą dienų, jis jau ėmė jausti patobulinto valdymo naudą. „Jutiklinis ekranas mane maloniai nustebino. Tiesą sakant, prieš laikydamas fotoaparatą savo rankose nieko apie tai nežinojau,“ – jis nusijuokia. „Bet jį labai greita naudoti, ir man patinka galimybė naršyti vaizdus ir juos priartinus peržiūrėti detales.“

„Neturėjau priežasties naudoti įtaisytąjį „Wi-Fi“ ir GPS, bet įsivaizduoju, kad tai man gali praversti ateityje. GPS – įdomi funkcija; ji būtų naudinga mėginant atsekti vietas, pavyzdžiui, Vidurio Rytų dykumose.“

"Kai „Canon“ pristatė tyliojo fotografavimo režimą, man tai pakeitė visas žaidimo taisykles,"

Paolo Pellegrin photographs gypsy children with EOS 5D Mark IV

Kalbantis su Paolo darosi aišku, kad EOS 5D serija patraukti fotožurnalistams ne dėl vienos atskiros funkcijos. Veikiau tai fotoaparato, kaip universalaus įrenginio, vaidmuo: DSLR, kuris daug ką daro tikrai gerai. O „EOS 5D Mark IV“ puikiai parengtas sekti savo novatoriškų pirmtakų pėdsakais.

Jis prideda: „Iš tiesų, man daugiau reiškia failų dydis ir to failo kokybė, ypač fotografuojant prieblandoje. Ir tokie dalykai, kaip AF funkcija, kuri bėgant laikui darosi vis geresnė. Čia, Irake, neturiu su savimi fotoaparato, bet tikrai norėčiau turėti. Labai laukiu, kol vėl galėsiu jį naudoti ateityje...“

Ambasadoriai ir istorijos

„Canon“ ambasadorius Lorenzio Agius naudoja „EOS 5D Mark IV“

Įkvėpimas

Pamatykite, kaip „EOS 5D Mark IV“ veikia profesionalių fotografų rankose

Sužinokite daugiau