Sistema „CR-N300“

PTZ VAIZDO KAMERA

NEMOKAMAI PRATĘSKITE SAVO GARANTIJĄ*

Neskaitant standartinių vienų metų garantijos, galite gauti dar vienus papildomus metus ramybės

*Taikoma tik toliau nurodytiems produktams

Užregistruokite savo pratęstą garantiją

Įsigykite bet kurią iš mūsų atrinktų PTZ vaizdo kamerų ar valdiklį ir galėsite būti ramūs su mūsų pratęstos garantijos pasiūlymu.

Akcijoje dalyvaujantys gaminiai

Šis pasiūlymas taikomas visam „Canon“ PTZ vaizdo kamerų asortimentui ir PTZ valdikliui. Pasirinkite vieną iš produktų žemiau.

DUK

Kaip sužinosiu, kad mano prašymas atidėtas dėl netikslios ar trūkstamos informacijos?

Sėkmingai internetu užsiregistravus dalyvauti „Canon“ garantijos pasiūlymui, jums el. paštu bus išsiųstas prašymo patvirtinimas, kuriame bus nurodytas jūsų prašymo numeris ir asmeniniai prisijungimo duomenys žiniatinklio svetainei, kurioje galite pasitikrinti savo prašymo būseną. Jei užregistravote netikslią informaciją, tai bus matyti šioje svetainėje, taip pat jums bus išsiųstas el. laiškas, pranešantis apie dar trūkstamą informaciją. Greičiausiai visą trūkstamą informaciją galite pateikti prisijungę prie šios žiniatinklio svetainės ir atnaujinę savo duomenis.


Kokių formatų dokumentus galima įkelti registruojantis ir ar ribojamas jų dydis?

Dėmesio! Jūsų įkeliamas failas neturi būti didesnis kaip 4 MB. Galite įkelti tik JPG, TIF ir PDF formato dokumentus.


Kokioms operacijoms / produktams šis garantijos pasiūlymas nėra taikomas?

Išimtys detaliai aprašytos nuostatų ir sąlygų dokumente. Apskritai išimtys yra tokios:

  1. Gaminiai, kuriems akcija netaikoma.
  2. Už akcijos teritorijos ribų įsigytas gaminys
  3. Perparduoti, atnaujinti arba perrinkti gaminiai, suklastoti gaminiai arba gaminiai, kurie kokiu nors būdu pažeidžia „Canon“ įmonių grupės intelektinės nuosavybės teises (pvz., be kitų, lygiagretieji arba „pilkieji“ gaminiai)

Ką reiškia interneto prašymo formos laukelis „Mokėjimo būdas“?

Čia klausiama, kokiu būdu įsigijote gaminį.


Kur yra gaminio serijos numeris?

Serijos numeris yra ant jūsų PTZ vaizdo kameros arba valdiklio pagrindo. NEPAINIOKITE serijos numerio su EAN / brūkšniniu kodu, kuris paprastai pateikiamas ant gaminio dėžutės šono, – tai NĖRA gaminio serijos numeris, kurį turite pateikti pagrįsdami savo prašymą. Serijos numeris yra ant paties jūsų „Canon“ gaminio.


Kodėl negaliu prisijungti prie žiniatinklio svetainės naudodamas savo sekimo kodą?

Problemos, kylančios mėginant registruotis internetu:

  • Jau kurį laiką mėginu užsiregistruoti, bet sistema man neleidžia to padaryti
  • Vis gaunu pranešimą „nepatvirtinta“
  • Bandžiau pateikti prašymo formą iš naujo, bet tai nepadėjo.

DAUGELIU atveju šie keblumai yra ne žiniatinklio svetainės gedimas, bet susiję su įrenginiu, iš kurio mėginate prisijungti prie žiniatinklio svetainės, t. y. su mobiliuoju / išmaniuoju telefonu, „Apple mac“ kompiuteriu ar kitu įrenginiu. Kreipkitės patarimo į gaminio, kurį naudojate, gamintoją. Jei tarp pateiktų dažnai užduodamų klausimų neradote atsakymo į savo klausimą, galite kreiptis į mus toliau nurodytu el. pašto adresu arba, jei jūsų klausimas skubus, galite paskambinti mums telefono numeriu +353 (16) 990 990 arba apsilankyti „Canon“ techninės pagalbos puslapyje.


Kokio lygmens garantines paslaugas gausiu?

Grąžinimas gamintojui:
Jeigu garantiniu laikotarpiu gaminyje atsiranda gamybinio pobūdžio gedimas, jis turi būti grąžintas į „Canon“ profesionalių paslaugų centrą arba „Canon“ patvirtintam techninės priežiūros partneriui, kur jį nemokamai sutaisys „Canon“ įgalioti meistrai. Atlikus remonto darbus, gaminys bus grąžintas jums.


Kaip pateikti akcijos garantinių paslaugų prašymą?

Jei jums reikalingos pratęstos garantijos paslaugos, teikiamos per šią akciją, kai jūsų prašymas bus patvirtintas, kreipkitės į vietinę „Canon“ techninės pagalbos tarnybą ir būkite pasiruošę:

  1. Pateikti visą įrenginio modelio pavadinimą ir serijos numerį;
  2. Patvirtinti savo kontaktinius duomenis;
  3. Pateikti gaminio pirkimo ir suaktyvintos akcijos garantijos pasiūlymo įrodymą, nurodytą patvirtinimo el. laiške, jums atsiųstame po garantijos registracijos (-ų) internetu;
  4. Pateikti aiškų gedimo apibūdinimą ir atlikti diagnostiką pagal gaunamus patarimus;
  5. Vykdyti visus pagrįstus pagalbos tarnybos nurodymus, kad galėtumėte gauti garantines paslaugas.

Užregistruokite savo pratęstą metų garantiją

Spustelėkite žemiau ir užregistruokite savo papildomą 1 metų garantiją, kad galėtumėte nemokamai džiaugtis dviem metais be rūpesčių
Taikomos tam tikros nuostatos ir sąlygos >