XEED 4K600STZ Still Lens Promo
alt text goes here

LEMPOS 3 METŲ GARANTIJA*

Įsigykite ir užregistruokite reikalavimus atitinkantį „Canon“ projektorių ir pasinaudokite savo „Canon“ projektoriaus lempos 3 metų garantija.

*Taikoma tik toliau nurodytiems produktams

*Taikomos tam tikros nuostatos ir sąlygos

Užregistruokite lempos 3 metų garantiją

Įsigykite ir užregistruokite bet kurį iš mūsų atrinktų XEED, LV ir LX projektorių, kad galėtumėte pasinaudoti 3 metų garantija: jeigu sugestų lempa, galėsite prašyti ją nemokamai pakeisti nauja.

REGISTRUOKITĖS DABAR

*Taikomos tam tikros nuostatos ir sąlygos

Akcijoje dalyvaujantys gaminiai

Atrinkti XEED projektoriai

Įskaitant visus „XEED Medical“ modelius.

Atrinkti LV projektoriai

Atrinkti LX projektoriai

Dažnai užduodami klausimai

Kl. Kada gausiu pakaitinę projektoriaus lempą?

Siekiame, kad pakaitinę projektoriaus lempą gautumėte per 10 darbo dienų nuo galiojančios paraiškos gavimo datos.

K: Kaip sužinosiu, kad mano prašymas atidėtas dėl netikslios ar trūkstamos informacijos?

Kai užsiregistruosite dalyvauti lempos 3 metų garantijos akcijoje, visos užklausos dėl papildomos informacijos jums bus siunčiamos el. paštu.

Jei reikia daugiau informacijos arba kyla problemų su prašymu, spustelėkite ČIA ir pateikite savo asmeninius prisijungimo duomenis, kuriuos jums atsiuntėme, kai gavome jūsų prašymą.

Kl. Kas yra galiojantis pirkimo įrodymas?

„Canon“ kaip galiojantį pirkimo įrodymą pripažįsta: galiojantį kasos kvitą, užsakymą internetu arba sąskaitą.

Kl. Kokių formatų dokumentus galima įkelti registruojantis ir ar ribojamas jų dydis?

Galima įkelti JPG, TIF ir PDF failus, kurių dydis turi neviršyti 4 MB.

Daugiau informacijos apie tai, kaip tai padaryti, rasite mūsų vaizdo įraše „Dokumentų įkėlimas

Kl. Kokioms operacijoms / produktams šis garantijos pasiūlymas nėra taikomas?

Apskritai išimtys yra tokios:
1. Akcijoje nedalyvaujantys produktai (išsamus produktų, kuriems taikoma akcija, sąrašas pateikiamas aukščiau)
2. Gaminiai, įsigyti ne akcijos laikotarpiu arba ne akcijos teritorijoje
3. Panaudoti, atnaujinti arba perrinkti produktai, tai pat suklastoti produktai arba produktai, kurie kokiu nors būdu pažeidžia „Canon“ įmonių grupės intelektinės nuosavybės teises (pvz., įskaitant lygiagrečiuosius arba „pilkuosius“ produktus, t. y., originalius „Canon“ produktus kurie yra parduoti už mažesnę kainą ne jiems skirtoje rinkoje, bet tuo neapsiribojant). Daugiau informacijos rasite toliau pateiktame skyriuje, kuriame aprašoma, kaip rasti serijos numerio tikrinimo priemonę.

Visos išimtys yra detaliai aprašytos nuostatų ir sąlygų dokumente.

Kl. Kur yra gaminio serijos numeris?

Norėdami surasti serijos numerį, paspauskite ŠIĄ nuorodą, ir bus parodyta jo vieta ant jūsų gaminio (-ių). Nesupainiokite serijos numerio su EAN / brūkšniniu kodu. Serijos numeris yra ant paties jūsų „Canon“ gaminio.

K: Kodėl negaliu prisijungti prie žiniatinklio svetainės ir sekti savo prašymo?

Priežastys gali būti kelios:
• naudokite tuos prisijungimo duomenis, kuriuos jums atsiuntėme el. paštu, kai pateikėte savo prašymą. Jeigu el. laiško negavote, pasitikrinkite savo pašto šiukšlių aplanką;
• prisijungimo informaciją reikia įvesti tiksliai, atsižvelgiant į didžiąsias ir mažąsias raides;
• jeigu pamiršote slaptažodį, ČIA jį galite nustatyti iš naujo.