DWF-hero1-1600x600

„LO Media“ vykdo skaitmeninę transformaciją su „Canon“

DWF-logo.jpg

„LO Media“ išbandė pagrindinį susikertančių medijų sprendimą iš JAV, kad suprastų, ką būtų galima pasiekti. Komandą sužavėjo šios technologijos potencialas ir galimybė įvairiais kanalais kurti itin suasmenintą komunikaciją su klientais. Tačiau iš patirties Lars žinojo, kad reikia visapusiškesnio programinės įrangos paketo, kuris, visų pirma, apimtų vietos tiekėjo palaikymą ir mokymą investicijų grąžai padidinti.

Rezultatai

Perėjimas prie verte pagrįsto kainodaros modelio, kad klientai gautų didesnę vertę ir kartu padidėtų pajamos

Perėjimas prie verte pagrįsto kainodaros modelio, kad klientai gautų didesnę vertę ir kartu padidėtų pajamos

Verslo mąstysenos pasikeitimas, siekiant labiau holistinio mąstymo komunikacijų atžvilgiu (nustatant efektyviausią komunikacijos formą atskiriems projektams)

Verslo mąstysenos pasikeitimas, siekiant labiau holistinio mąstymo komunikacijų atžvilgiu (nustatant efektyviausią komunikacijos formą atskiriems projektams)

Laimėtos ilgalaikės verslo sutartys

Laimėtos ilgalaikės verslo sutartys
Pardavimai iš susikertančių medijų atneša apie 1 mln. NKR per metus (daugiau kaip 100 000 EUR)

Spausdinimo skyriaus stiprinimas

Spausdinimo skyriaus stiprinimas
Visi spausdinimo darbai vykdomi per tinklinį spausdinimą, ir jie sudaro iki 5 mln. NKR per metus
Nauji per tinklinio spausdinimo parduotuves parduoti produktai atneša apie 1 mln. NKR per metus

LO_Media

Tikslas

Atvesti leidybos paslaugas į XXI amžių su susikertančiomis medijomis, kad būtų palengvintas virsmas į visų komunikacijų teikėją, apimančią ir skaitmenines platformas.

Iššūkiai

• Įveikti mažėjančius spausdinimo kiekius ir mažinti išlaidas, pasiūlant integruotas komunikacijos paslaugas klientų tikslams įgyvendinti

• Naudoti spaudą, kai ji yra tinkama ir efektyviausia, kad būtų optimaliai padidinta jos vertė

• Suprasti, kaip naudoti ir parduoti skaitmeninės leidybos sprendimus

Sprendimo būdas

• „Canon“ patarė investuoti į susikertančių medijų rinkinį, derinant jį su augančia tinklinio spausdinimo paslauga, kad būtų išsaugota su spausdinimu susijusi verslo sritis.

• „Canon“ parengė klientui individualius susikertančių medijų mokymus.

• Nuolatinė „Canon“ įmonių konsultanto parama, kad padėtų įmonei susieti vertę su naujomis skaitmeninėmis paslaugomis ir išsiaiškinti naujas galimybes ir veiklos metodus.

LO_Media