professional product support service

PIRMAUKITE NAUDODAMIESI CPS PASLAUGOMIS

Išlaikykite savo pranašumą ir dirbkite efektyviausiai naudodamiesi „Canon“ profesionaliomis paslaugomis. Profesionalios gaminių techninės priežiūros paslaugos, padedančios jūsų verslui ir prižiūrinčios jūsų įrangą, kad ir kas nutiktų.

  • Gaukite iki 20 % nuolaidą

    Aukščiausios CPS narystės klasės nariams suteikiama 20 % nuolaida visiems remonto, aptarnavimo ir techninės priežiūros darbams, nurodytiems galutinėje sąskaitoje. Užtikrinsite efektyviausią savo įrangos veikimą už mažesnę kainą.

  • Neribotas nemokamas pristatymas

    Išsiuntę savo gaminius į „Canon“, gaukite neribotą, nemokamą pristatymą kitą darbo dieną, užtikrinantį, kad jūsų komanda niekada neatsiliktų gaminiams esant pas mus.

  • Geriausia klasėje techninė priežiūra

    Planuokite iš anksto, užkirskite kelią gedimams ir užtikrinkite, kad jūsų gaminys visada veiktų efektyviausiai – atsiųskite mums savo gaminį techninei priežiūrai, kai turite pertrauką tarp darbų.

  • Speciali CPS pagalbos linija

    Gaukite pirmenybinę prieigą prie mūsų profesionalių gaminių techninės priežiūros paslaugų, kurios atliekamos greitai, pagal jūsų verslo poreikius, išsprendžiant visas galimas įrangos problemas.

  • Ekspertų konsultacijos verslui

    Pasinaudokite mūsų tiesioginių konsultacijų, kurių metu pramonės ekspertai dalijasi praktiniais patarimais, teikiamais privalumais.

  • Profesionalų bendruomenė

    Tapkite profesionalų bendruomenės dalimi ir kartu siekite dar aukštesnių rezultatų.

Visoms paslaugoms taikomos Naudojimosi sąlygos

Kaip prisijungti

  • Susikurkite verslo paskyrą

    Užregistruokite ir patvirtinkite savo įmonę, kad gautumėte „Canon“ Verslo ID, ir bendrinkite kvietimus savo komandai, kad juo galėtų naudotis keli naudotojai

  • Užregistruoti savo gaminius

    Užregistruokite ir patvirtinkite savo „Canon“ įrangą. Kuo daugiau produktų užregistruosite, tuo daugiau taškų gausite.*
    * Narystė suteikiama surinkus 500 taškų

  • Pasirinkite savo planą

    Kuo daugiau taškų uždirbate, tuo daugiau galimybių turite, tad pasirinkite planą, atitinkantį jūsų verslo poreikius

  • Užsisakyti

    Užsisakykite ir gaukite PVM sąskaitą faktūrą už pasirinktą planą, tada pradėkite naudotis visais CPS narystės teikiamais privalumais.

Jums tinkamiausi planai

Canon Camera

Mažos ir vidutinės įmonės

Geriausiai tinka individualia veikla užsiimantiems specialistams ir mažoms bei vidutinėms įmonėms

Metinis mokestis

100 € be PVM
200 € be PVM
350 € be PVM

Kvalifikacijos taškai

500–999
1000–1599
1600+

Nuolaida už paslaugas

Taikoma visoms paslaugoms ir remontui

10 %
15 %
20 %

Neribotas siuntimas ir siuntos grąžinimas

Kitą darbo dieną

Yra
Yra
Yra

Techninės priežiūros išmokos

Taikoma pilnai mokamos narystės paslaugoms

€100
200 €
350 €

„Fast Track“ aptarnavimo paslaugos EOS įrangai ir objektyvams

5 d.
3 d.
2 d.

„Fast Track“ aptarnavimo paslaugos vaizdo įrašymo ir kino įrangai

5 d.
5 d.
5 d.

Kompensacinės paskolos

Tik remontas

Ne
Pateikus prašymą, jei
viršytas aptarnavimo laikas
Pagal prašymą

„CPS Priority“ pagalbos tarnyba

Taip
Taip
Taip

CPS bendruomenės privalumai

- Konsultacijų seansai
- Pasiūlymai tik nariams
- Profesionalų bendruomenė
- Pasveikinimo rinkinys

Taip
Taip
Taip

Corporate

Bendrovė

Vidutinio dydžio ir didelėms organizacijoms, turinčioms nuo 25 iki 250 įrangos vienetų

Metinis mokestis

1000 € be PVM
3000 € be PVM
5000 € be PVM

Dviejų metų mokestis

5 % nuolaida kelių metų narystei

1900 € be PVM
5700 € be PVM
9500 € be PVM

Trijų metų mokestis

10 % nuolaida kelių metų narystei

2700 € be PVM
8100 € be PVM
13 500 € be PVM

Kvalifikacijos taškai

2500–4499
4500–10 000
10 000

Nuolaida už paslaugas

Taikoma visoms paslaugoms ir remontui

20 %
20 %
20 %

Neribotas siuntimas ir siuntos grąžinimas

Kitą darbo dieną

Yra
Yra
Yra

Techninės priežiūros išmokos

Taikoma pilnai mokamos narystės paslaugoms

1000 €
2000 €
3000 €

„Fast Track“ aptarnavimo paslaugos EOS įrangai ir objektyvams

3 d.
3 d.
3 d.

„Fast Track“ aptarnavimo paslaugos vaizdo įrašymo ir kino įrangai

5 d.
5 d.
5 d.

Kompensacinės paskolos

Tik remontas

Pateikus prašymą, jei
viršytas aptarnavimo laikas
Pateikus prašymą, jei
viršytas aptarnavimo laikas
Pateikus prašymą, jei
viršytas aptarnavimo laikas

„CPS Priority“ pagalbos tarnyba

Taip
Taip
Taip

CPS bendruomenės privalumai

- Konsultacijų seansai
- Pasiūlymai tik nariams
- Profesionalų bendruomenė
- Pasveikinimo rinkinys

Taip
Taip
Taip

Techninės priežiūros įstaigoje diena

0
1
2

Techninių įgūdžių dirbant su gaminiais mokymas

Taip
Taip
Taip

Canon Camera

Klestėkime kartu

Prisijunkite prie bendraminčių profesionalų bendruomenės,
dalinkitės informacija, mokykitės ir kurkite naujus ryšius, kad nuolat tobulėtumėte.

DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

  • Kas yra CPS?

    „Canon“ profesionalios paslaugos – tai mūsų speciali ilgametė palaikymo programa, skirta profesionalams ir verslui. Ji sukurta taip, kad prastovų trukmė būtų kuo mažesnė visiems – nuo pavienių asmenų užsiimančių individualia veikla iki didelių įmonių klientų. CPS yra puikus jūsų verslo partneris – siūlome nuolaidas remontui, greitesnį aptarnavimą ir techninės priežiūros išmokas, siekdami užtikrinti efektyviausią jūsų įrangos veikimą.

  • Kas gali užsiregistruoti?

    „Canon“ profesionaliomis paslaugomis gali naudotis bet kuris fizinis asmuo, registruotas kaip įmonė, arba bet kuri įmonė, naudojanti „Canon“ vaizdų kūrimo įrangą. Kad galėtų užsiprenumeruoti CPS narystę, įmonė turi turėti aktyvią „Canon“ Verslo paskyrą. Norėdami susikurti Verslo paskyrą, pateikite prašymą gauti Verslo ID: https://businessid.canon-europe.com/b2bcustomers/s/login/SelfRegister?language=en_GB&source=itcg

  • Kuriose šalyse CPS narystė yra mokama?

    Šalys, kurios siūlys pilnai mokamą CPS programą:
    Austrija, Belgija, Čekija, Danija, Suomija, Prancūzija, Vokietija, Vengrija, Airija, Italija, Liuksemburgas, Nyderlandai, Norvegija, Lenkija, Portugalija, Ispanija, Švedija, Šveicarija ir Jungtinė Karalystė.

  • Kas yra „Canon“ taškai ir kaip jie veikia?

    Už daugelį „Canon“ fotografijos ir videografijos gaminių skiriami taškai. Registracijos metu tiesiog pasirinkite savo gaminį ir sužinokite, kiek taškų už jį skiriama. Suvedus visą informaciją apie gaminį, už jį skirti taškai bus pridėti prie jūsų paskyros. Visų jūsų užregistruotų gaminių taškai sudarys jūsų narystės lygį. Už gaminį skiriamų taškų skaičius laikui einant gali mažėti ir jų negalima atgauti ar iškeisti.

  • Kokios informacijos reikia norint užsiprenumeruoti CPS?

    CPS prenumerata grindžiama jūsų Verslo paskyroje užregistruotais gaminiais – kuo daugiau taškų sukaupsite, tuo daugiau galimybių turėsite pereiti į aukštesnę CPS klasę.

  • Mano gaminių taškai yra pažymėti pilkai. Ką tai reiškia?

    Taškai žymimi pilkai, kai trūksta informacijos ir gaminys nėra visiškai užregistruotas. Pataisykite gaminio registraciją ir užpildykite visus duomenis (serijos numerį, pirkimo šalį, pirkimo datą ir parduotuvę). Tada taškai bus patvirtinti ir bus priskirti jūsų narystės lygiui.

  • Kiek taškų turėčiau gauti už savo įrangą?

    Paprasčiausiai užsiregistruokite, pridėkite savo turimus gaminius ir sužinokite, kiek taškų galite gauti už savo rinkinį. Kad sužinotumėte, kiek taškų verta jūsų įranga, neprivalote atlikti registracijos iki galo – galite grįžti vėliau ir, atlikę registraciją, gausite taškus.

  • Ar galiu tapti CPS nariu turėdamas nedaug įrangos arba jos neturėdamas?

    Taškus pradėsite rinkti, kai užregistruosite gaminius. Kad galėtumėte įsigyti CPS narystės prenumeratą, turite surinkti mažiausiai 500 taškų.

  • Kuriuos „Canon“ gaminius galiu užregistruoti?

    Galima užregistruoti daugiau kaip 3000 „Canon“ gaminių, įskaitant daugelį fotoaparatų, objektyvų, spausdintuvų ir net priedų. Nepamirškite užregistruoti ir senos, ir naujos įrangos, nes galite gauti taškų net ir už ne savo šalyje įsigytus „Canon“ gaminius.

  • Kur rasti gaminio serijos numerį?

    Veidrodinių fotoaparatų serijos numeris pateiktas fotoaparato korpuso apačioje, įspaustas ant pagrindo plokštelės lipduko. Objektyvo serijos numeriai pateikti keliose vietose, priklausomai nuo objektyvo modelio. Sužinokite daugiau, kur rasti „Canon“ gaminių serijos numerius.

  • Kas yra „Fast Track“ aptarnavimas? Ar jis garantuojamas?

    „Daugiau nei 130 mūsų „Canon“ gaminių taikomos greitosios techninės priežiūros paslaugos „Fast Track“ oficialiuose „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centruose.
    Greitasis aptarnavimas „Fast Track“ taikomas tik iki galo užregistruotiems gaminiams, nurodžius visus duomenis (serijos numerį, pirkimo šalį, pirkimo datą ir parduotuvę) ir patvirtinus taškus.
    Greitąjį aptarnavimą vienam nariui vienu metu galima suteikti ne daugiau kaip 3 gaminiams; į aptarnavimo laiką neįskaičiuotas siuntimo laikas. Palyginimui, standartinis ne CPS aptarnavimo laikas yra maždaug 10 dienų.
    Aptarnavimo laikas negali būti garantuojamas ir jo gali būti nesilaikoma, priklausomai nuo atsarginių dalių prieinamumo. Tačiau mūsų „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrai stengsis laikytis nurodytų terminų. Jei dėl kokių nors priežasčių nepavyksta suteikti paslaugų per jums nurodytą laiką, turėsite teisę gauti kompensacinę paskolą, priklausomai nuo jūsų narystės klasės teikiamų privalumų.
    Daugiau informacijos apie tai, kaip apskaičiuojamas aptarnavimo laikas, pateikta Naudojimosi sąlygose.

  • Kodėl mano vaizdo kameros „Fast Track“ aptarnavimo laikas yra 5 dienos?

    Greičiausias visų vaizdo įrašymo gaminių („Cinema EOS“ ir X serijos) aptarnavimo laikas yra 5 dienos. Taip yra dėl remonto sudėtingumo, atsarginių dalių prieinamumo ir reikalingų įrankių. Jei turite teisę būti aptarnauti per 2 dienas („Platinum“ narystė) arba 3 dienas („Gold“ narystė), stengiamės atlikti remontą per trumpiausią 5 dienų vaizdo įrašymo gaminių aptarnavimo laiką. Jei remontas užtrunka ilgiau nei 5 dienas, „Gold“ ir „Platinum“ nariai turi teisę prireikus gauti kompensacinę paskolą.

  • Kaip sumokėti už CPS prenumeratą?

    Narystės mokestis imamas iš anksto, užsiregistravus. Mokėti galima kortele arba banko pavedimu iki numatytosios mokėjimo datos, nurodytos PVM sąskaitoje faktūroje.

  • Ką daryti, jei mokėjimas nepavyko arba mokėjimo metu kilo problemų?

    Susisiekite su mūsų „CPS Priority“ pagalbos centru: canon.ie/pro/contact-canon-professional-support/

  • Kaip pakeisti CPS narystės lygį į aukštesnė ar žemesnį?

    Norint aukštesnės CPS narystės klasės, reikia turėti tam tikrą gaminių taškų skaičių, tada galėsite gauti atitinkamos klasės narystę. Tačiau galite bet kada pakeisti savo narystės lygį į žemesnį.

  • Kaip atšaukti CPS prenumeratą?

    Norėdami atšaukti savo CPS narystę, apsilankykite savo Verslo paskyros prenumeratos puslapyje ir vadovaukitės atšaukimo instrukcijomis.

  • Ar galiu naudotis CPS paslaugomis tik savo šalyje?

    Pilnai mokama CPS narystė galioja šiose šalyse:

    Austrijoje, Belgijoje, Čekijoje, Danijoje, Suomijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Vengrijoje, Airijoje, Italijoje, Liuksemburge, Nyderlanduose, Norvegijoje, Lenkijoje, Portugalijoje, Ispanijoje, Švedijoje, Šveicarijoje ir Jungtinėje Karalystėje ir tarnybos narystės privilegijas galima išpirkti bet kuriame iš mūsų „Canon“ profesionalių aptarnavimo centrų, esančių Prancūzijoje, Vokietijoje, Italijoje, Ispanijoje, Švedijoje ir Jungtinėje Karalystėje.

  • Kada gausiu savo narystės kortelę?

    Elektroninę CPS narystės kortelę bus galima atsisiųsti iš pasveikinimo el. laiško ir CPS skirtuko Verslo paskyroje.

  • Ar galiu tapti CPS nariu, jei turiu narystę kitame pasaulio regione, ne Europoje, Artimuosiuose Rytuose ar Afrikoje?

    Skirtinguose pasaulio regionuose CPS veikla vykdoma individualiai. Tačiau CPS klientai ne iš Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos šalių, turintys galiojančią CPS narystės kortelę, gali naudotis kai kuriomis paslaugomis, teikiamomis „Canon“ EMEA įstaigose ir renginiuose. Atkreipkite dėmesį, kad jūsų gyvenamojoje šalyje teikiamos paslaugos gali būti neteikiamos EMEA šalyse.

  • Ar galiu naudotis prenumeratos privalumais kituose pasaulio regionuose, jei esu CPS narys?

    Jei turite CPS prenumeratą, pateikę galiojančią skaitmeninę CPS narystės kortelę galite naudotis pirmenybinėmis „Canon“ paslaugomis ir kitose nedalyvaujančiose šalyse. Tačiau paslaugos gali skirtis nuo siūlomų jūsų gyvenamajame regione.

Reikia pagalbos?

Mūsų CPS palaikymo komanda pasirengusi atsakyti į jūsų klausimus.
SUSISIEKITE SU CPS