Remonto procesas
Remonto kainos, procesas ir forma. Prieš siųsdami gaminį remontuoti, susipažinkite su mūsų remonto procesu.
Mūsų tikslas – teikti jums geriausias ir veiksmingiausias paslaugas, kai prireikia remonto ar techninės priežiūros paslaugų. Todėl neseniai pradėjome vykdyti programą, kuria siekiame modernizuoti mūsų „Canon“ profesionalios techninės priežiūros ir gamyklinės techninės priežiūros centrus ir sukurti naujas geriausias klasėje sistemas.
Šiuo metu vyksta perėjimas prie šios naujos sistemos, todėl užklausų apdorojimas gali trukti ilgiau. Jeigu jūsų užklausa nėra skubi, rekomenduojame šiuo pereinamuoju laikotarpiu produkto siuntimą atidėti.
Esame įsipareigoję užtikrinti, kad techninės priežiūros ir remonto užklausos būtų vykdomos kiek įmanoma greičiau, ir norėtume jums padėkoti už jūsų kantrybę, kol mes įgyvendiname šią pertvarką.
Norėdami gauti daugiau informacijos, lankykitės šiame puslapyje. Nuoširdžiai dėkojame už jūsų supratingumą ir bendradarbiavimą šiuo pereinamuoju laikotarpiu ir dedame visas pastangas, kad šis procesas vyktų kuo sklandžiau.
Jeigu jums reikia skubaus palaikymo arba nerimaujate dėl konkretaus savo atvejo, susisiekite – mūsų palaikymo komanda visada yra pasiruošusi padėti.
„Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrai (PSC) - tai „Canon“ priklausantys techninės priežiūros centrai. Esame „Canon“ gaminių gamintojai, todėl manome, kad mūsų klientams turi būti pelnytai teikiamas geriausias klientų aptarnavimas ir gaminių palaikymas.
Kiekviename „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centre dirba aukštos kvalifikacijos technikai, naudojami naujausi įrankiai ir įranga bei yra įrengta moderniausia infrastruktūra, pritaikyta įvairioms „Canon“ gaminių asortimento techninės priežiūros paslaugoms teikti.
Priklausomai nuo to, esate įmonė ar naudotojas, gaminio remontą galite suorganizuoti, kaip nurodyta toliau.
Jei esate klientas:
Jei „Canon“ komercinės garantijos laikotarpis baigėsi arba gedimo pobūdis į ją neįtrauktas, siūlome pasinaudoti įvairiomis Mokamo remonto galimybėmis (Fiksuotos kainos remontas, Remonto ribinė suma arba Pasiūlymas dėl laiko ir kainos), priklausomai nuo jūsų gaminio (-ių).
Visoms mūsų Mokamo remonto galimybėms taikomos mūsų Techninės priežiūros ir remonto sąlygos.
Remonto kainos, procesas ir forma. Prieš siųsdami gaminį remontuoti, susipažinkite su mūsų remonto procesu.
Pasirūpinkite tinkamu įrangos veikimu pasirinkdami gaminių priežiūros paketus, į kuriuos įeina valymo, tikrinimo ir reguliavimo paslaugos.
Pagerinkite pasirinktų „Canon EOS“, „Cinema EOS“ ir XA / XF fotoaparatų našumą, kad galėtumėte kurti dar labiau dėmesį prikaustančias istorijas.
Jei skubate, siūlome pasinaudoti jutiklių valymo paslauga „Kol laukiate“ (angl. „While-You-Wait“)" ir galimybe atlikti techninę priežiūrą greičiau.
Sužinokite daugiau apie „Canon“ rašalinių spausdintuvų perdirbimo programą – nemokamą, lengvą ir aplinką tausojantį būdą perdirbti tuščias „Canon“ kasetes.
„Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrai teikia didelio „Canon“ gaminių asortimento palaikymą, įskaitant:
Atkreipkite dėmesį, kad su kai kuriais gaminiais susijusių tam tikrų paslaugų galime neteikti, pavyzdžiui, jei nebėra atsarginių dalių.
Mūsų adresas:
Krokslätts Fabriker 16, 431 37 Mölndal – Vägbeskrivning
Tel: +46 8 519 923 69
Mail: psc.service@canon.se
P-Kt: | 09.00 - 16.00 |
Penk: | 09.00 - 15.00 |
Prieš siųsdami gaminį į „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrą, susipažinkite su mūsų techninės priežiūros ir remonto sąlygomis.
Jei norite iš mūsų pasiskolinti produktą, skaitykite mūsų skolinimo paslaugos sąlygas.
Susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu
Užregistruokite savo produktą ir valdykite savo „Canon iD“ paskyrą
Raskite remonto centrą arba raskite naudingos informacijos apie mūsų remonto procesą