A close-up of a Canon EOS 7D body showing the sensor inside

„Canon“ profesionalios techninės priežiūros centras

Būsima sistemos pertvarka

Mūsų tikslas – teikti jums geriausias ir veiksmingiausias paslaugas, kai prireikia remonto ar techninės priežiūros paslaugų. Todėl neseniai pradėjome vykdyti programą, kuria siekiame modernizuoti mūsų „Canon“ profesionalios techninės priežiūros ir gamyklinės techninės priežiūros centrus ir sukurti naujas geriausias klasėje sistemas.


Šiuo metu vyksta perėjimas prie šios naujos sistemos, todėl užklausų apdorojimas gali trukti ilgiau. Jeigu jūsų užklausa nėra skubi, rekomenduojame šiuo pereinamuoju laikotarpiu produkto siuntimą atidėti. 


Esame įsipareigoję užtikrinti, kad techninės priežiūros ir remonto užklausos būtų vykdomos kiek įmanoma greičiau, ir norėtume jums padėkoti už jūsų kantrybę, kol mes įgyvendiname šią pertvarką. 

Norėdami gauti daugiau informacijos, lankykitės šiame puslapyje. Nuoširdžiai dėkojame už jūsų supratingumą ir bendradarbiavimą šiuo pereinamuoju laikotarpiu ir dedame visas pastangas, kad šis procesas vyktų kuo sklandžiau.

Jeigu jums reikia skubaus palaikymo arba nerimaujate dėl konkretaus savo atvejo, susisiekite – mūsų palaikymo komanda visada yra pasiruošusi padėti.

Kodėl verta naudotis „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrais?

„Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrai (PSC) - tai „Canon“ priklausantys techninės priežiūros centrai. Esame „Canon“ gaminių gamintojai, todėl manome, kad mūsų klientams turi būti pelnytai teikiamas geriausias klientų aptarnavimas ir gaminių palaikymas.

Kiekviename „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centre dirba aukštos kvalifikacijos technikai, naudojami naujausi įrankiai ir įranga bei yra įrengta moderniausia infrastruktūra, pritaikyta įvairioms „Canon“ gaminių asortimento techninės priežiūros paslaugoms teikti.

Remontas

Priklausomai nuo to, esate įmonė ar naudotojas, gaminio remontą galite suorganizuoti, kaip nurodyta toliau.

Jei esate įmonė:
  • kad galėtumėte pateikti techninės priežiūros ar remonto paslaugų prašymą „Canon“, turite turėti aktyvią įmonės paskyrą.
  • Galite užsiregistruoti įmonės paskyrą arba prisijungti, jei jau turite tokią paskyrą.
  • Prisijungę prie įmonės paskyros, galite teikti prašymą gauti paslaugas ar atlikti remontą.

Jei esate klientas:

Jei „Canon“ komercinės garantijos laikotarpis baigėsi arba gedimo pobūdis į ją neįtrauktas, siūlome pasinaudoti įvairiomis Mokamo remonto galimybėmis (Fiksuotos kainos remontas, Remonto ribinė suma arba Pasiūlymas dėl laiko ir kainos), priklausomai nuo jūsų gaminio (-ių).

  • Fiksuotos kainos taisymas: prieš savo gaminį (-ius) siunčiant į „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrą, jums bus nurodyta fiksuota kaina. Ši fiksuota kaina apima visų reikalingų atsarginių dalių, darbo ir siuntimo atgal kainą.
  • Remonto limitas: galite nustatyti Remonto limitą (t. y. maksimalų remonto mokestį) prieš siųsdami savo gaminį (-ius) į „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrą, tačiau vis tiek bus taikoma minimali suma. Tai bus laikoma jūsų įgaliojimu mums atlikti remonto darbus ir nebus pateiktas joks pasiūlymas. Jei remontą galima atlikti už mažesnį mokestį, nei nurodytas Remonto limitas, turėsime sumokėti mažesnę sumą. Pateiktas Remonto limitas gali nulemti greitesnį remonto atlikimą ir jūsų remontui nebus taikomas atmetimo mokestis (taikomas jums paprašius Pasiūlymo dėl laiko ir kainos).
  • Pasiūlymas dėl laiko ir kainos: galite prašyti Pasiūlymo dėl laiko ir kainos. Atvykus į „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrą, šiuo tikslu bus atlikta techninė diagnostika. Tada mes jums pateiksime pasiūlymą su numatomomis jūsų gaminio (-ių) remonto išlaidomis, ir, prieš pradedant bet kokius remonto darbus, jūs galėsite šį pasiūlymą priimti arba atmesti. Jei atmesite mūsų pasiūlymą, gali būti taikomas atmetimo mokestis patikros išlaidoms padengti.

Visoms mūsų Mokamo remonto galimybėms taikomos mūsų Techninės priežiūros ir remonto sąlygos.

Mūsų siūlomos paslaugos

Produktai, kuriuos aptarnaujame

„Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrai teikia didelio „Canon“ gaminių asortimento palaikymą, įskaitant:

  • fotoaparatus ir objektyvus (EOS, IXUS, „PowerShot“)
  • vaizdo kameras ir objektyvus („Cinema EOS“, LEGRIA, XA / XF / ME serijos gaminius)
  • Transliavimo objektyvai
  • Profesionalūs ekranai
  • Nuotolinės PTZ
  • Žiūronai
  • Projektoriai
  • kitus gaminius („Zoemini“, skaičiuotuvus, pristatymų įrankius ir kt.)

Atkreipkite dėmesį, kad su kai kuriais gaminiais susijusių tam tikrų paslaugų galime neteikti, pavyzdžiui, jei nebėra atsarginių dalių.

Kontaktiniai duomenys

Mūsų adresas:
Krokslätts Fabriker 16, 431 37 Mölndal – Vägbeskrivning

Tel: +46 8 519 923 69

Mail: psc.service@canon.se

Canon Professional Services
Canon Professional Services

Darbo laikas ir transporto nuorodos


P-Kt: 09.00 - 16.00
Penk: 09.00 - 15.00

Nuostatos ir sąlygos

Prieš siųsdami gaminį į „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrą, susipažinkite su mūsų techninės priežiūros ir remonto sąlygomis.

Jei norite iš mūsų pasiskolinti produktą, skaitykite mūsų skolinimo paslaugos sąlygas.

Jums taip pat reikės...