Kaip „Miele“ kulinarijos ekspertai tapo kūrėjais naudodami „Canon“ įrangą

Nuo pozuotojų iki fotografų – sužinokite, kaip virtuvių milžinės „Miele“ kulinarai tampa kūrėjais, pasitelkdami ekonomiškus „Canon“ sprendimus, specialiai sukurtus jų įmonės studijai.

Maisto rojaus paieškos

Įsivaizduokite savo svajonių virtuvę. Yra didelė tikimybė, kad joje yra „Miele“ gaminių. Šeimos įmonė „Miele“, garsėjanti savo apdovanojimus pelniusiais aukščiausios klasės prietaisais, nuo 1899 m. yra viena iš didžiausių tarptautinių gamintojų. 100 metų gyvuojančiam prekės ženklui, turinčiam puikią reputaciją dėl savo dizaino, įvaizdis yra labai svarbus kiekviename kontakto su klientu taške, įskaitant ir internetinio turinio programą.

Norėdama iškelti savo skaitmeninio turinio galimybes į aukštesnį lygį, kulinarijos komanda Šveicarijoje norėjo pradėti vykdyti epizodines tiesiogines transliacijas, kurių metu klientai galėtų sužinoti, kaip geriausiai naudotis jų gaminiais, per maisto gaminimo demonstracijas ir pamokėles, panašias į rodomas per televiziją. Kadangi jie norėjo visą gamybą perkelti į savo profesionaliai įrengtą studiją, kurioje vietos užtenka nedideliam gyvai dalyvaujančiam žiūrovų skaičiui, reikėjo nuolatinio kelių kamerų sprendimo, kurį galėtų valdyti techninių žinių neturintys darbuotojai.

Anksčiau, kai jie norėdavo kurti tokį turinį, kaip maisto gaminimo demonstracijos ir gaminių pristatymai, jie kreipdavosi į agentūras, o tai reiškė dideles išlaidas, sudėtingą studijos pertvarkymą ir ilgą užsakymų vykdymo laiką.

„Su „Canon“ radome tobulą įrankį, kuris patenkins mūsų poreikius tiek vaizdo įrašų, tiek fotografijos srityje,“ – sako Barbara Märkli, „Miele AG“ kulinarinės patirties skyriaus vadovė. „Mes sutaupome agentūroms skirtas išlaidas, kurių suma siektų penkiaženklį skaičių eurais, ir tikimės, kad per ateinančius trejus metus mūsų studija atsipirks.“

Klientas: „Miele AG“
Vieta: Spreitenbach, Šveicarija

„Labiausiai įtikinantis veiksnys „Miele“ buvo fotoaparato spalvų tikslumas ir našumas. Ši įmonė yra labai orientuota į maistą, turinti labai aukštus reikalavimus vaizdo kokybei.“

Iššūkis

Kadangi „Miele Switzerland“ norėjo turėti savo turinio gamybos padalinį įmonėje, ji kreipėsi į sistemų integratorių „Ganz Supravision“, kad jie padėtų rasti efektyvesnį AV sprendimą. Dėl su maistu susijusio turinio pobūdžio, profesionali vaizdo kokybė ir tikslios spalvos buvo pagrindiniai kriterijai. Kiekvieną mėnesį sukurdama po kelis vaizdo įrašus, „Miele“ norėjo turėti galimybę valdyti kūrybinius procesus ir pasinaudoti įmonės kulinarijos ir produktų ekspertų talentais, todėl technologija turėjo būti lengvai įsisavinama. Prieš pradėdami naudoti „Canon“ įrangą, turinio gamybą jie patikėdavo trečiosioms šalims, kurios bent vieną dieną skirdavo įrangos paruošimui ir dar pusę dienos – išmontavimui.

Sprendimas

Padedant „Ganz Supravision“, kuriai vadovavo Christian Mossner, „Miele“ nusprendė įsigyti pilną paketą, kurį sudarė visas „Canon“ kamerų asortimentas: „Cinema“ (C70), „Hybrid“ (R5C) ir PTZ (CR-N300 ir CR-N500), taip pat RC-IP100 valdiklis. Prijungus per NDI supaprastintais kabeliais, kameros valdymas yra centralizuojamas ir visiškai palaikomas „Canon“. Dėl bendrų vertybių, susijusių su išskirtine kokybe ir intuityvia, prie jūsų poreikių prisitaikančia technologija, „Canon“ puikiai derėjo su „Miele“.

„Mes sutaupome agentūroms skirtas išlaidas, kurių suma siektų penkiaženklį skaičių eurais.“

Nuo riekės iki kadro

„Prieš tai aš pasirodydavau prieš kamerą kaip šefas ir šiek tiek nerimavau dėl profesionalios kameros naudojimo,“ – sako Benoît Croset. „Bet dabar, po mokymų su Christian, moku naudotis PTZ kamera. Ją naudoti labai paprasta.“

Benoît yra vienas iš „Miele“ prietaisų specialistų ir šefų, kuris dabar režisuoja ir pats filmuoja savo maisto gaminimo šou su kolega šefu Marco.

Prieš tai patys rengę maisto gaminimo demonstracijas, jie puikiai žino, kas vyksta vedėjų galvose ir kad turinio gamyba turi vykti pakankamai lanksčiai, siekiant prisitaikyti prie jų, taip pat reikia išryškinti maisto gaminimui naudojamus prietaisus.

Maisto gaminimas yra nenuspėjamas. Komandai reikia įrangos, kuri suteiktų galimybę instinktyviai reaguoti situacijas, įvykstančias ne pagal scenarijų. Pavyzdžiui, jei orkaitėje reikalai vyksta ne taip, kaip planuota, svarbu turėti galimybę nusukti PTZ kamerą į kitą vietą. Niekas nenori matyti tos sudegusios picos stambiu planu.

„Norėčiau akcentuoti „Canon“ įrangos pažangią technologiją, išskirtinį valdymą ir patikimą veikimą.“

Mes valgome akimis

„Ganz Supravision AG“ generaliniam direktoriui Christianui Mossner prekės ženklo autentiškumas labiau susijęs su įmonės talentais, kurie žino istoriją, technologijas ir procesus. Jis dalijasi: „Labiausiai įtikinantis veiksnys „Miele“ buvo fotoaparato spalvų tikslumas ir našumas. Ši įmonė yra labai orientuota į maistą, turinti labai aukštus reikalavimus vaizdo kokybei.“

Rezultatas? Prekės ženklo kulinarines laidas, kurios atrodo tarsi turėtų būti rodomos per televiziją, įmonėje kuria patys kūrėjais tapę šefai. „Miele“ Šveicarijos komanda, kurie filmuojasi arba filmuoja patys, įrodo, kad įmonėje kuriamų vaizdo įrašų gamyba dabar yra realybė. Christianas tiki, kad bus daug kitų įmonių, kurios darys tą patį – mokysis iš „Miele“.

Barbarai vyšnia ant torto yra „Canon“ įrangos pažangios technologijos, išskirtinis valdymas ir patikimas veikimas.