Maisto rojaus paieškos
Įsivaizduokite savo svajonių virtuvę. Yra didelė tikimybė, kad joje yra „Miele“ gaminių. Šeimos įmonė „Miele“, garsėjanti savo apdovanojimus pelniusiais aukščiausios klasės prietaisais, nuo 1899 m. yra viena iš didžiausių tarptautinių gamintojų. 100 metų gyvuojančiam prekės ženklui, turinčiam puikią reputaciją dėl savo dizaino, įvaizdis yra labai svarbus kiekviename kontakto su klientu taške, įskaitant ir internetinio turinio programą.
Norėdama iškelti savo skaitmeninio turinio galimybes į aukštesnį lygį, kulinarijos komanda Šveicarijoje norėjo pradėti vykdyti epizodines tiesiogines transliacijas, kurių metu klientai galėtų sužinoti, kaip geriausiai naudotis jų gaminiais, per maisto gaminimo demonstracijas ir pamokėles, panašias į rodomas per televiziją. Kadangi jie norėjo visą gamybą perkelti į savo profesionaliai įrengtą studiją, kurioje vietos užtenka nedideliam gyvai dalyvaujančiam žiūrovų skaičiui, reikėjo nuolatinio kelių kamerų sprendimo, kurį galėtų valdyti techninių žinių neturintys darbuotojai.
Anksčiau, kai jie norėdavo kurti tokį turinį, kaip maisto gaminimo demonstracijos ir gaminių pristatymai, jie kreipdavosi į agentūras, o tai reiškė dideles išlaidas, sudėtingą studijos pertvarkymą ir ilgą užsakymų vykdymo laiką.
„Su „Canon“ radome tobulą įrankį, kuris patenkins mūsų poreikius tiek vaizdo įrašų, tiek fotografijos srityje,“ – sako Barbara Märkli, „Miele AG“ kulinarinės patirties skyriaus vadovė. „Mes sutaupome agentūroms skirtas išlaidas, kurių suma siektų penkiaženklį skaičių eurais, ir tikimės, kad per ateinančius trejus metus mūsų studija atsipirks.“
Klientas: „Miele AG“
Vieta: Spreitenbach, Šveicarija