„Canon“ Europos garantijos sistema

Sužinokite viską, ką reikia žinoti apie „Canon“ Europos garantijos sistemą (EWS).

Informacija apie „Canon“ Europos garantijos sistemą

EWS sudaro dviejų skirtingų rūšių paslaugos; jums tinkamos paslaugos parenkamos atisžvelgiant į jūsų gyvenamąją vietą bei įsigytą gaminį. Didžiajai daliai „Canon“ buitinių gaminių taikoma grąžinimo į gamyklą paslauga. Jeigu garantiniu laikotarpiu gaminyje atsiranda gamybinio pobūdžio gedimas, jis turi būti grąžintas į „Canon“ patvirtintą remonto įstaigą, kurioje jį nemokamai sutaisys „Canon“ įgalioti technikai. Atlikus remonto darbus, gaminys bus grąžintas jums.


Tam tikriems lazeriniams ir rašaliniams gaminiams (tik tam tikrose šalyse) siūlomos aptarnavimo vietoje paslaugos. Tam tinkamų gaminių sąrašą rasite toliau pateiktose garantinio aptarnavimo vietoje nuostatose ir sąlygose.

Jei garantiniu laikotarpiu atitinkamame gaminyje atsiranda gamybinio pobūdžio gedimas, garantinio aptarnavimo vietoje paslauga bus suteikta vienu iš šių būdų:

  • Remontas vietoje (atliekamas techninio specialisto)

  • Pakeitimas vietoje (atliekamas kurjerio)

Jeigu garantinio aptarnavimo vietoje nuostatos ir sąlygos toliau nepateiktos, tai reiškia, jog jūsų šalyje aptarnavimo vietoje paslauga neteikiama. Tokiu atveju teikiamos tik grąžinimo į gamyklą garantinio aptarnavimo paslaugos.

Nuostatos ir sąlygos

Norėdami išsamiai susipažinti su vieno ar kito tipo garantijos nuostatomis ir sąlygomis, skaitykite atitinkamos garantijos pasiūlyme.

Grąžinimo į gamyklą EWS

Vaizdo gaminių Europos garantijos sistema (angl. EWS)


„Canon“ ir EWS sistemos narės garantuoja, kad šio gaminio aparatinė įranga visą garantinį laikotarpį bus geros darbinės būklės. Jei per garantinį laikotarpį būtų nustatyta, kad aparatinė įranga yra sugedusi, aparatinės įrangos remonto paslauga bus suteikta nemokamai „Canon“ įgaliotame techninės priežiūros centre (centruose) EWS sistemoje dalyvaujančiose šalyse.

Grąžinimo gamintojui garantija taikoma „Canon“ produktams, kurie skirti parduoti ir įsigyjami Europos ekonominėje erdvėje (EEE) ir Šveicarijoje bei Jungtinėje Karalystėje.

Nemokama EWS paslauga teikiama tik tuo atveju, jei pateikiama ši garantijos kortelė ir originali pirkėjui pardavėjo išduota pirkimo sąskaita arba kasos čekis, ir jei garantijos kortelėje yra nurodyta: a) pirkėjo vardas ir pavardė, b) pardavėjo pavadinimas ir adresas, c) įsigyto gaminio modelio pavadinimas ir serijos numeris (jei yra), d) gaminio pirkimo data. „Canon“ pasilieka teisę atsisakyti teikti garantines paslaugas, jei ši informacija yra nepilna, buvo pašalinta arba pakeista vartotojui pirmą kartą įsigijus gaminį iš pardavėjo.

„Canon“ gali suremontuoti arba pakeisti „Canon“ produktus naujais arba atnaujintais produktais arba dalimis, kurių našumas ir patikimumas prilygsta naujo produkto našumui ir patikimumui. Taip pat „Canon“ gali pakeisti produktus atitinkamais modeliais, jei originalus modelis nebegaminamas. Atnaujintos detalės arba produktai bus naudojami tik tuo atveju, jei juos naudoti leidžiama pagal atitinkamos šalies, kurioje taikoma garantija, teisės aktus.

  • Ši garantija galioja dvejus metus nuo vartotojo įsigijimo datos (trejus metus projektoriams ir devyniasdešimt dienų projektorių lempoms) pagal aukščiau išvardytus dokumentus.

    „PIXMA G Series“: vieni metai arba 30 000 spaudinių, pagal tai, kuri sąlyga įsigalioja pirmiau.

    PIXMA G550 / 650: vieni metai arba 10 000 spaudinių, pagal tai, kuri sąlyga įsigalioja pirmiau.

    XEED 4K501ST; XEED WUX500ST; XEED WUX6500; LV-X420; LV-HD420: 3 metai arba 6 000 naudojimo valandų, pagal tai, kuri sąlyga įsigalioja pirmiau.

    XEED 4K600STZ: 5 metai arba 12 000 naudojimo valandų, pagal tai, kuri sąlyga įsigalioja pirmiau.

  • Garantijos paslauga teikiama „Canon“ įgaliotuose techninės priežiūros centruose.

    Visos saugaus produkto transportavimo į „Canon“ techninės priežiūros centrą ir iš jo išlaidos tenka galutiniam klientui. Jei produktas atvežamas į šalį, kurioje EWS garantija netaikoma ir kurioje nepriimama garantijos kortelė, norint pasinaudoti garantija produktą būtina grąžinti į šalį, kurioje jis buvo įsigytas.

  • Išsamios informacijos apie atskirose šalyse siūlomą garantiją teiraukitės atitinkamos EWS sistemos narės.

  • „Canon“ ir EWS sistemos narės neteikia garantijos:

    • periodiniams patikrinimams, priežiūrai ir remontui arba detalių keitimui dėl normalaus jų nusidėvėjimo;
    • eksploatacinėms medžiagoms;
    • jokiai programinei įrangai;
    • nusidėvinčioms dalims (pvz., vaizdo galvutėms, projektorių optinėms dalims, rašalo atliekų surinkikliams ir kreipiamiesiems voleliams), taip pat atsargoms ir priedams (pvz., baterijoms ir įrašymo laikmenoms), įskaitant, bet neapsiribojant, su produktu naudojamas juostas, DVD, atminties korteles ir atjungiamus HDD, kuriems ši garantija netaikoma;
    • defektams, kilusiems dėl be „Canon“ leidimo atliktų modifikacijų;
    • išlaidoms, kurių patiria „Canon“ techninės priežiūros centrai, pritaikydami arba keisdami produktą pagal specifinius šalies techninius arba saugos standartus ar specifikacijas, ar bet kokioms kitoms išlaidoms, kurių reikia produktui pritaikyti dėl pasikeitusių specifikacijų po produkto pristatymo;
    • žalai, kilusiai dėl to, kad produktas neatitiko specifinių šalies standartų ar specifikacijų ne produkto įsigijimo šalyje.

    Garantinio remonto paslauga netaikoma, jei žala ar defektai kilo dėl:

    • netinkamo produkto naudojimo, perteklinio naudojimo arba valdymo, kaip nurodyta naudotojo arba operatoriaus vadove ir (arba) susijusiuose dokumentuose, įskaitant, be apribojimų, pažeidimus dėl netinkamo laikymo, numetimo, per stipraus sukrėtimo, korozijos, purvo, vandens ar smėlio;
    • remonto, modifikacijų ar valymo, kurį vykdė „Canon“ neįgaliotas techninės priežiūros centras;
    • tiesiogiai naudojant produktui netinkamas atsargines dalis, programinę įrangą ar eksploatacines medžiagas (pvz., rašalą, popierių, dažus ar baterijas). Tinkamumas konkrečiam jūsų „Canon“ produktui turėtų būti nurodytas ant pakuotės, bet jis užtikrinamas naudojant originalias „Canon“ atsargines dalis, programinę įrangą ir eksploatacines medžiagas, nes jos jau yra išbandytos. Prieš naudojimą patariama patikrinti suderinamumą;
    • produkto prijungimo prie „Canon“ nepatvirtintų sujungimui įrenginių;
    • netinkamo produkto supakavimo jį grąžinant įgaliotam „Canon“ paslaugų centrui;
    • nelaimių ar nelaimingų atsitikimų, ar kitų priežasčių, kurių „Canon“ negali kontroliuoti, įskaitant, bet ne tik, žaibą, vandenį, gaisrą, viešuosius neramumus ar netinkamą vėdinimą.

  • Remonto paslauga gali ilgiau užtrukti, jei bus vykdoma ne originalioje pirkimo šalyje, nes produktas toje šalyje dar nėra parduodamas arba yra parduodamas specifinės tai šaliai konstrukcijos. Atitinkamai remontuojančioje šalyje sandėliuose gali nebūti tam tikrų produkto atsarginių dalių.

    Klientas yra pats atsakingas už programinės įrangos failų ir programų atsarginių kopijų sukūrimą ir išsaugojimą prieš remontą ir už jų atkūrimą po tokio remonto.

    „Canon“ neprisiima atsakomybės dėl jokių kitų pretenzijų, įskaitant, bet ne tik, įrašymo laikmenos ir duomenų praradimą ar pan., jei tai nėra konkrečiai nurodyta šioje garantijoje. Grąžindami produktą garantinei techninei priežiūrai, labai kruopščiai jį supakuokite, apdrauskite, pridėkite pardavimo dokumentą ir garantijos kortelę, remonto instrukcijas ir (jei taikytina) įrašymo laikmenos, kurioje laikomi produkto padaryti vaizdai, pavyzdį. Garantija neturi įtakos vartotojo teisėms pagal galiojančius teisės aktus ir vartotojo teisėms pardavėjo atžvilgiu, kylančioms iš pirkimo ir pardavimo sutarties. Jei nėra atitinkamų galiojančių nacionalinių teisės aktų, ši garantija – vienintelė ir išskirtinė jūsų teisių gynimo priemonė, ir nei „Canon“, nei jos padaliniai ar kitos EWS sistemos narės nebus atsakingi už jokias papildomas išlaidas ar padarinius pažeidus bet kokią aiškiai nurodytą ar numanomą šio produkto garantiją.

Aptarnavimo vietoje EWS

Garantinio aptarnavimo vietoje planas (lazeriniai ir rašaliniai produktai)


Peržiūrėkite visus modelius, kuriems taikoma.


Jei jums prireiktų pasinaudoti garantinio aptarnavimo vietoje paslauga šiam produktui, taikomos toliau pateiktos nuostatos ir sąlygos. Aptarnavimo vietoje garantija galioja 2 metus nuo naujo „Canon“ biuro produkto įsigijimo datos.

Vadovaujantis šia garantija, turite teisę gauti „Canon“ palaikymą, kaip aprašyta toliau. Atkreipkite dėmesį, kad visoms paslaugoms, teikiamoms pagal garantinį aptarnavimą vietoje, taikomos čia pateiktos nuostatos ir sąlygos. Atkreipkite dėmesį, kad ši garantinio aptarnavimo vietoje paslauga taikoma kartu su bet kokia kita „Canon“ garantija, kurią galite turėti atitinkamam produktui, ir kartu su bet kokiomis įstatymais numatytomis teisėmis, kurias galite turėti kaip vartotojas pagal galiojančius vietos teisės aktus. Šis garantinis aptarnavimas vietoje taikomas tam tikriems „Canon“ biuro produktams, kurie skirti parduoti ir įsigyjami Europos ekonominėje erdvėje (EEE) ir Šveicarijoje bei Jungtinėje Karalystėje.

„Canon“ garantuoja, kad šio produkto aparatinė įranga visą garantinį laikotarpį bus geros darbinės būklės. Jei per garantinį laikotarpį būtų nustatyta, kad aparatinė įranga yra sugedusi, garantinio aptarnavimo vietoje paslauga bus suteikta jūsų registruotoje vietoje šioje teritorija (kaip aprašyta toliau).

Garantinio aptarnavimo vietoje paslauga gali būti suteikiama nemokamai tik pateikus originalų pirkimo įrodymą, kuriame nurodyta produkto pirkimo data. „Canon“ gali suremontuoti arba pakeisti „Canon“ produktus naujais arba atnaujintais produktais arba dalimis, kurių našumas ir patikimumas prilygsta naujo produkto našumui ir patikimumui. Taip pat „Canon“ gali pakeisti produktus atitinkamais modeliais, jei originalus modelis nebegaminamas. Atnaujintos detalės arba produktai bus naudojami tik tuo atveju, jei juos naudoti leidžiama pagal atitinkamos šalies, kurioje taikoma garantija, teisės aktus.

  • Ši aptarnavimo vietoje garantija galioja 2 metus nuo naujo „Canon“ biuro produkto įsigijimo datos, kurią įrodo pirkimo dokumentas.

  • Garantinio aptarnavimo vietoje paslaugą galima gauti susisiekus su „Canon“ pagalbos tarnyba.

    Garantinio aptarnavimo vietoje paslauga bus suteikta vienu iš šių būdų:

    • Remontas vietoje (atliekamas techninio specialisto)*, kuris apima visas susijusias darbo jėgos išlaidas (įskaitant iškvietimą, kelionės ir remonto trukmę) ir visų techninės priežiūros dalių kainą.

    • Pakeitimas vietoje (atliekamas kurjerio), kuris apima pakaitinio produkto kainą ir visas susijusias siuntimo išlaidas.

    Techninės priežiūros metodas priklauso nuo modelio ir jums bus pranešta, kaip elgtis, kai susisieksite su „Canon“ pagalbos tarnyba.

    *Paslaugas pagal šią aptarnavimo vietoje garantiją gali teikti „Canon“ įgaliota deramos kvalifikacijos ir rūpestinga trečioji šalis.

  • „Canon“ garantija netaikoma:

    • periodiniams patikrinimams, priežiūrai ir remontui arba detalių keitimui dėl normalaus jų nusidėvėjimo;
    • eksploatacinėms medžiagoms ir priedams, įskaitant kintamosios srovės adapterį;
    • jokiai programinei įrangai;
    • nusidėvinčioms dalims, taip pat eksploatacinėms medžiagoms ir priedams;
    • defektams, kilusiems dėl be „Canon“ leidimo atliktų modifikacijų;
    • išlaidoms, kurių patiria „Canon“, pritaikydama arba keisdama produktą pagal specifinius šalies techninius arba saugos standartus ar specifikacijas, ar bet kokioms kitoms išlaidoms, kurių reikia produktui pritaikyti dėl pasikeitusių specifikacijų po produkto pristatymo;
    • žalai, kilusiai dėl to, kad produktas neatitiko specifinių šalies standartų ar specifikacijų ne produkto įsigijimo šalyje.

    Garantinio aptarnavimo paslauga neteikiama, jei žala ar defektai kilo dėl:

    • netinkamo produkto naudojimo arba valdymo, kaip nurodyta produkto naudotojo arba operatoriaus vadove ir (arba) susijusiuose dokumentuose, įskaitant, be apribojimų, pažeidimus dėl netinkamo laikymo, numetimo, per stipraus sukrėtimo, korozijos, purvo, vandens ar smėlio;
    • remonto, modifikacijų ar valymo, kurį vykdė „Canon“ neįgaliotas techninės priežiūros centras;
    • tiesiogiai naudojant produktui netinkamas atsargines dalis, programinę įrangą ar eksploatacines medžiagas (pvz., rašalą, popierių, dažus, baterijas ar spausdintuvo galvutes). Tinkamumas konkrečiam jūsų „Canon“ produktui turėtų būti nurodytas ant pakuotės, bet jis užtikrinamas naudojant originalias „Canon“ atsargines dalis, programinę įrangą ir eksploatacines medžiagas, nes jos jau yra išbandytos. Prieš naudojimą patariama patikrinti suderinamumą;
    • produkto prijungimo prie „Canon“ nepatvirtintų sujungimui įrenginių;
    • nelaimių ar nelaimingų atsitikimų, ar kitų priežasčių, kurių „Canon“ negali kontroliuoti, įskaitant, bet ne tik, žaibą, vandenį, gaisrą, viešuosius neramumus ar netinkamą vėdinimą.

    Be to, kas išdėstyta pirmiau, garantinis aptarnavimas vietoje neapima:

    • paslaugų ir susijusių techninės priežiūros dalių, kurios reikalingos dėl netinkamo įrengimo ar jūsų produkto prijungimo prie tinklo, jeigu jūsų produkto įrengimo ir prijungimo prie tinklo darbus vykdė ne „Canon“;
    • darbo, kuris reikalingas norint atjungti ir pakartotinai prijungti produktą, įskaitant jo saugiam pervežimui reikalingą paruošimą, išskyrus tuos atvejus, kai tai darome mes arba tai daroma mūsų vardu;
    • darbo, atliekamo ne mūsų standartinėmis paslaugų teikimo valandomis, nebent tai būtų numatyta garantinio aptarnavimo vietoje plane.

    Atkreipkite dėmesį: norint, kad techninės priežiūros inžinieriai / kurjeriai suteiktų aptarnavimo paslaugas vietoje, būtina, kad jūsų turimas produktas būtų toje teritorijoje. Aptarnavimo paslaugos vietoje gali būti teikiamas tik tuo atveju, jei leisite techninės priežiūros inžinieriui / kurjeriui prieiti prie produkto ir suteiksite su tuo susijusią pagrįstą pagalbą.

    Jei garantinio aptarnavimo vietoje galiojimo metu ketinate perkelti savo produktą iš vieno adreso į kitą, turite „Canon“ pranešti naujo adreso informaciją. Tai galite padaryti išsiųsdami el. laišką nurodytu teritorijos kontaktiniu el. pašto adresu (el. pašto adresai nurodyti garantinio aptarnavimo vietoje kontaktiniuose duomenyse). Jei ketinate pervežti produktą į kitą šalį, patikrinkite, ar ta šalis, į kurią perkeliate produktą, yra nurodyta garantinio aptarnavimo vietoje kontaktiniuose duomenyse, kad būtumėte tikri, jog toje šalyje siūlomas „Canon“ garantinis aptarnavimas vietoje.

  • Remonto / keitimo paslauga gali ilgiau užtrukti, jei bus vykdoma ne originalioje pirkimo šalyje, jei produktas toje šalyje dar nėra parduodamas arba yra parduodamas specifinės tai šaliai konstrukcijos. Atitinkamai remontuojančioje šalyje sandėliuose gali nebūti tam tikrų produkto atsarginių dalių. Klientas yra pats atsakingas už programinės įrangos failų ir programų atsarginių kopijų sukūrimą ir išsaugojimą prieš remontą / keitimą ir už jų atkūrimą po tokio remonto. „Canon“ neprisiima atsakomybės dėl jokių kitų pretenzijų, įskaitant, bet ne tik, įrašymo laikmenos ir duomenų praradimą ar pan., jei tai nėra konkrečiai nurodyta šioje garantijoje. Garantija neturi įtakos vartotojo teisėms pagal galiojančius teisės aktus ir vartotojo teisėms pardavėjo atžvilgiu, kylančioms iš pirkimo ir pardavimo sutarties. Jei nėra atitinkamų galiojančių nacionalinių teisės aktų, ši garantija – vienintelė ir išskirtinė jūsų teisių gynimo priemonė, ir nei „Canon“, nei jos padaliniai nebus atsakingi už jokias papildomas išlaidas ar padarinius pažeidus bet kokią aiškiai nurodytą ar numanomą šio produkto garantiją. Išsamios informacijos apie atskirose šalyse siūlomą garantiją teiraukitės „Canon“ pagalbos tarnyboje.

    Atsižvelgiant į tai, kas išdėstyta pirmiau, jūs sutinkate, kad „Canon“ neatsako už jokius reikalingus papildomus darbus arba nuostolius, išlaidas ar patirtą žalą, dėl to, kad:

    1. netinkamai naudojote, laikėte ar tvarkėte produktą (įskaitant nesudarymą tinkamų aplinkos sąlygų) arba nesilaikėte „Canon“ arba bet kuriame naudojimo vadove pateiktų produkto instrukcijų ar rekomendacijų, taip pat bet kokių kitų garantinio aptarnavimo vietoje sąlygų;
    2. neįdiegėte ir neprižiūrėjote jokių klaidų taisymo, dabartinių programinės įrangos atnaujinimų ar naujų leidimų, kuriuos pateikė ar padarė visuotinai prieinamais „Canon“ ar kiti atitinkami trečiųjų šalių tiekėjai;
    3. virusų (ar panašių dalykų) jūsų sistemoje arba dėl bet kurio produkto, kurį susiejote su produktu, veikimo sutrikimo ar reikalavimo arba dėl kitų priežasčių, kurios neigiamai veikia produkto veikimą;
    4. jūs arba kas nors kitas, veikiantis jūsų vardu, sugadino ar pakeitė produktą arba prijungė ar į produktą įtraukė bet kokį kitą elementą arba susijusias sistemas, kurios neigiamai veikia produkto veikimą.

    Garantinio aptarnavimo vietoje paslauga galioja ir yra aiškinama pagal atitinkamos šalies, kurioje naudojamas produktas ir teikiamos paslaugos, teisės aktus, ir bet kokie su garantinio aptarnavimo vietoje paslauga susiję ginčai sprendžiami išskirtinai kompetentinguose šios jurisdikcijos teismuose.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2022 m. sausio 1 d.

Garantijos pagal Europos garantijos sistemą (EWS) apžvalgos DUK

  • Apskritai, „Canon“ siūlo Europos garantijos sistemą (EWS) produktams, kurie buvo įsigyti šiose šalyse:

    Austrija, Belgija, Bulgarija, Kroatija, Kipras, Čekija, Danija, Estija, Suomija, Prancūzija, Vokietija, Graikija, Vengrija, Islandija, Airija, Italija, Latvija, Lietuva, Liuksemburgas, Malta, Norvegija, Lenkija, Portugalija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija, Švedija, Šveicarija, Nyderlandai ir Jungtinė Karalystė.

    Peržiūrėkite visas šios garantijos nuostatas ir sąlygas.

  • Apskritai, nėra teisinio reikalavimo klientams registruoti produktą „Canon“ sistemoje siekiant gauti EWS garantiją. Jei užregistruosite produktą „Canon“ sistemoje pasinaudodami „Canon iD“, galėsime siųsti jums tikslinę reklaminę medžiagą ir susijusius su jūsų produktai naujinius. Norint aktyvinti kai kurias progines akcijų garantijas, reikia užregistruoti produktą „Canon“ sistemoje, bet jei jos taikomos, tai bus nurodyta konkrečiose akcijos sąlygose.

  • Tose šalyse, kuriose taikoma Europos garantijos sistema (EWS), kiekvieno produkto dėžėje paprastai būna įdėta EWS garantinė kortelė. Ji atrodys panašiai, kaip parodyta pavyzdžiuose. 

  • Norint užregistruoti produktams garantiją pagal Europos garantijos sistemą (EWS), nebūtina pateikti „Canon“ jokių dokumentų. Jei norite konkrečiai prašyti garantinio remonto pagal EWS sąlygas, visada būtinai turėsite pateikti atitinkamo „Canon“ produkto galiojantį originalų pirkimo įrodymą (su nurodyta pradinio pirkimo data), ir kai, kuriais atvejais, gali būti reikalaujama užpildytos garantinės kortelės. Konkrečius reikalavimus žr. konkrečioje šalyje.

  • Jei norite konkrečiai prašyti garantinio remonto pagal produktų Europos garantijos sistemos sąlygas, visada būtinai turėsite pateikti atitinkamo „Canon“ produkto galiojantį originalų pirkimo įrodymą (su nurodyta pradinio pirkimo data), ir kai, kuriais atvejais, gali būti reikalaujama užpildytos garantinės kortelės. Konkrečius reikalavimus žr. konkrečioje šalyje. Akciniuose garantijų pasiūlymuose gali būti ir papildomų reikalavimų, todėl vadovaukitės konkrečios akcijos nuostatomis ir sąlygomis (jei yra).

  • Apskritai, nėra teisinio reikalavimo klientams registruoti produktą „Canon“ sistemoje siekiant gauti EWS garantiją. Jei norite konkrečiai prašyti garantinio remonto pagal produktų Europos garantijos sistemos sąlygas, visada būtinai turėsite pateikti atitinkamo „Canon“ produkto galiojantį originalų pirkimo įrodymą (su nurodyta pradinio pirkimo data), ir kai, kuriais atvejais, gali būti reikalaujama užpildytos garantinės kortelės. Šis pirkimo įrodymo reikalavimas (įskaitant nurodytą pradinio pirkimo datą) taip pat taikomas gautiems dovanų produktams.

  • Paprastai „Canon“ produktams teikiama 24 mėnesių garantija pagal Europos garantijos sistemą. Gali būti taikomos ir yra taikomos išimtys, o mažmenininkai dažnai taiko savo garantijos pratęsimo akcijas. Kilus abejonių, skaitykite taikomos jūsų šalyje „Canon“ palaikymo svetainės garantijos skirsnį arba kreipkitės į savo mažmenininką (jei įsigijote mažmenininko siūlomą garantijos pratęsimą).

  • Paprastai informacija apie konkrečią kiekvienam produktui taikomą garantiją yra pridedama produkto dėžėje. Apskritai produktams bus taikoma garantija, kuri teikiama atitinkamame jų pardavimo regione, ir klientai turės būtinai grąžinti produktus į atitinkamą regioną, kad galėtų pasinaudoti garantinio remonto paslauga. „Canon“ paprastai nesiūlo pasaulinės garantijos, nebent tai būtų nurodyta konkretiems produktams ir (arba) regionams.

  • Taip, Europos garantijos sistema (EWS) taikoma „Canon“ produktams, nepaisant to, kas yra tikrasis produkto savininkas. Tačiau garantijos pradžios ir pabaigos data bus taikoma nuo pradinės pirkimo datos, ne nuo paskesnio pardavimo datos. Jei norite konkrečiai prašyti garantinio remonto pagal EWS sistemos sąlygas, visada būtinai turėsite pateikti atitinkamo „Canon“ produkto galiojantį originalų pirkimo įrodymą (su nurodyta pradinio pirkimo data), ir kai, kuriais atvejais, gali būti reikalaujama užpildytos garantinės kortelės. Dėl konkrečių reikalavimų teiraukitės konkrečioje šalyje.

  • Formaliai „Canon“ garantija taikoma tik tame regione, kuriame produktas parduotas ir kuriame galioja atitinkama garantija – informacija apie ją pridedama dėžėje. „Canon“ paprastai nesiūlo pasaulinės garantijos, nebent tai būtų nurodyta konkretiems produktams ir (arba) regionams. „Canon“ klientams visada rekomenduojame susisiekti su vietos „Canon“ atstovais ir išsiaiškinti, kokią pagalbą galima gauti. Kai kuriais atvejais jums gali tekti sumokėti už bet kokį reikalingą remontą ir vėliau pamėginti susigrąžinti šią sumą iš „Canon“ (ši nuostata taikoma tik, jei pašalintam gedimui taikomos Europos garantijos sistemos (EWS) sąlygos – pavyzdžiui, jos netaikomos jei klientas netinkamai naudoja produktą), kai grįšite į regioną, kuriame galioja EWS. Rekomenduojama visada išsaugoti visus atitinkamus dokumentus, susijusius su susidariusiais mokesčiais ar suteikta remonto paslauga, kad galėtumėte pagrįsti savo reikalavimą.

Kontaktiniai duomenys

Toliau lentelėje nurodytos šalys, kuriose siūloma „Canon“ Europos garantijos sistema (EWS); daugiau informacijos rasite išsamiose „Canon“ EWS nuostatose ir sąlygose. Čia rasite kiekvienos šalies kontaktinius duomenis ir siūlomų paslaugų lygį.


Atkreipkite dėmesį, kad, kur siūloma, aptarnavimo vietoje paslauga teikiama tik reikalavimus atitinkantiems gaminiams.

Modeliai, kuriems taikomas „Canon“ garantinis aptarnavimas vietoje

Atkreipkite dėmesį, kad jei jūsų produktas nenurodytas toliau, jam netaikomas garantinis aptarnavimas vietoje, suteikiama tik grąžinimo gamintojui garantija.


Europos garantijos sistemos (EWS) šalys narės, kuriose siūlomas „Canon“ garantinis aptarnavimas vietoje:


Austrija Belgija Čekija Danija Suomija
Prancūzija Vokietija Vengrija Airija Italija
Liuksemburgas Olandija Norvegija Lenkija Portugalija
Šveicarija Slovakija Ispanija Švedija JK

 

Pasirinkite toliau pateiktą produktų asortimentą, kad galėtumėte pereiti prie modelių, kuriems taikoma


MAXIFY
Vienfunkciai spausdintuvai „i-SENSYS“
Daugiafunkciai spausdintuvai „i-SENSYS“
„i-SENSYS FAX“
„imageRUNNER“
„imagePROGRAF“ PIXMA  


Keitimas vietoje

Spausdintuvai MAXIFY  
„MAXIFY iB4050“ „MAXIFY iB4150“
„MAXIFY MB5050“ „MAXIFY MB5150“
„MAXIFY MB5155“ „MAXIFY MB5350“
„MAXIFY MB5450“ „MAXIFY MB5455“


Remontas vietoje


PIXMA  
PIXMA PRO 1  

„imagePROGRAF“  
„imagePROGRAF PRO-1000“  

„i-SENSYS FAX“  
„FAX-L100“ „FAX-L1000“
„FAX-L120“ „FAX-L2000“
„FAX-L2000IP“ „FAX-L220“
„FAX-L295“ „i-SENSYS FAX-L3000“
„i-SENSYS FAX-L3000IP“ „FAX-L380“
„FAX-L400“  

Vienfunkciai spausdintuvai „i-SENSYS“  
„i-SENSYS LBP151dw“ „i-SENSYS LBP212dw“
„i-SENSYS LBP214dw“ „i-SENSYS LBP215dw“
„i-SENSYS LBP223dw“ „i-SENSYS LBP226dw“
„i-SENSYS LBP251dw“ „i-SENSYS LBP252dw“
„i-SENSYS LBP228x“ „i-SENSYS LBP253x“
„i-SENSYS LBP233dw“ „i-SENSYS LBP236dw“
„i-SENSYS LBP312x“ „i-SENSYS LBP325x“
„i-SENSYS LBP351x“ „i-SENSYS LBP352x“
„i-SENSYS LBP613Cdw“ „i-SENSYS LBP621Cw“
„i-SENSYS LBP623Cdw“ „i-SENSYS LBP653Cdw“
„i-SENSYS LBP663Cdw“ „i-SENSYS LBP654Cx“
„i-SENSYS LBP664Cx“ „i-SENSYS LBP673Cdw“
„i-SENSYS LBP710Cx“ „i-SENSYS LBP712Cx“
„i-SENSYS LBP722Cdw“ „i-SENSYS LBP852Cx“
„i-SENSYS LBP3200“ „i-SENSYS LBP3360“
„i-SENSYS LBP3370“ „i-SENSYS LBP3460“
„i-SENSYS LBP5000“ „i-SENSYS LBP5100“
„i-SENSYS LBP5200“ „i-SENSYS LBP5300“
„i-SENSYS LBP5360“ „i-SENSYS LBP6650dn“
„i-SENSYS LBP6670dn“ „i-SENSYS LBP6680x“
„i-SENSYS LBP6750dn“ „i-SENSYS LBP6780x“
„i-SENSYS LBP7200Cdn“ „i-SENSYS LBP7210Cdn“
„i-SENSYS LBP7660Cdn“ „i-SENSYS LBP7680Cx“
„i-SENSYS LBP7750Cdn“ „i-SENSYS LBP7780Cx“

Daugiafunkciai spausdintuvai „i-SENSYS“  
„i-SENSYS MF411dw“ „i-SENSYS MF416DW“
„i-SENSYS MF418x“ „i-SENSYS MF419x“
„i-SENSYS MF421dw“ „i-SENSYS MF426dw“
„i-SENSYS MF443dw“ „i-SENSYS MF445dw“
„i-SENSYS MF428x“ „i-SENSYS MF429x“
„i-SENSYS MF446x“ „i-SENSYS MF449x“
„i-SENSYS MF453dw“ „i-SENSYS MF455dw“
„i-SENSYS MF512x“ „i-SENSYS MF515x“
„i-SENSYS MF522x“ „i-SENSYS MF525x“
„i-SENSYS MF542x“ „i-SENSYS MF543x“
„i-SENSYS MF552dw“ „i-SENSYS MF553dw“
„i-SENSYS MF623Cn“ „i-SENSYS MF628Cw“
„i-SENSYS MF631Cn“ „i-SENSYS MF633Cdw“
„i-SENSYS MF635Cx“ „i-SENSYS MF641Cw“
„i-SENSYS MF643Cdw“ „i-SENSYS MF645Cx“
„i-SENSYS MF724Cdw“ „i-SENSYS MF728Cdw“
„i-SENSYS MF729Cx“ „i-SENSYS MF732Cdw“
„i-SENSYS MF734Cdw“ „i-SENSYS MF735Cx“
„i-SENSYS MF742Cdw“ „i-SENSYS MF744Cdw“
„i-SENSYS MF746Cx“ „i-SENSYS MF752Cdw“
„i-SENSYS MF754Cdw“ „i-SENSYS MF832Cdw“
„i-SENSYS MF3220“ „i-SENSYS MF4120“
„i-SENSYS MF4140“ „i-SENSYS MF4660PL“
„i-SENSYS MF4690PL“ „i-SENSYS MF5840dn“
„i-SENSYS MF5880dn“ „i-SENSYS MF5940dn“
„i-SENSYS MF5980dw“ „i-SENSYS MF6140dn“
„i-SENSYS MF6180dw“ „i-SENSYS MF6680dn“
„i-SENSYS MF8030cn“ „i-SENSYS MF8040Cn“
„i-SENSYS MF8050cn“ „i-SENSYS MF8080Cw“
„i-SENSYS MF8180C“ „i-SENSYS MF8230Cn“
„i-SENSYS MF8280Cw“ „i-SENSYS MF8330Cdn“
„i-SENSYS MF8340Cdn“ „i-SENSYS MF8350Cdn“
„i-SENSYS MF8360Cdn“ „i-SENSYS MF8380Cdw“
„i-SENSYS MF8450“ „i-SENSYS MF8540Cdn“
„i-SENSYS MF8550Cdn“ „i-SENSYS MF8580Cdw“
„i-SENSYS MF9130“ „i-SENSYS MF9170“
„i-SENSYS MF9220Cdn“ „i-SENSYS MF9280Cdn“

„imageRUNNER“  
„imageRUNNER C1225iF“  

Rekomenduojame su vietos kontaktais išsiaiškinti tikslias jūsų modelio garantijos sąlygas, nes gali būti taikomi vietiniai apribojimai.

Jums taip pat reikės...

Susisiekite su mumis

Susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu

Techninė priežiūra ir remontas

Užsakykite techninę priežiūrą, nusiųskite produktą remontuoti arba sužinokite daugiau apie mūsų techninės priežiūros ir remonto procesą

Perdirbimas

Sužinokite daugiau apie „Canon“ kasečių perdirbimo programą

„Canon“ paskyra

Užregistruokite savo produktą ir valdykite savo „Canon“ paskyrą

Apklausa