„Canon“ nuotolinių PTZ sistemos produktų garantija Europoje

Sužinokite viską, ką reikia žinoti apie „Canon“ garantiją nuotoliniams PTZ sistemos produktams Europoje.

„Canon“ nuotolinių PTZ sistemos produktų garantija Europoje

Tai yra garantija komerciniam galutiniam klientui, kurią „Canon Europa N.V.“, Bovernkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Nyderlandai, („Canon“) suteikia galutiniams klientams, įsigijusiems „Canon“ nuotolines PTZ kameras arba valdiklius asmeniniams tikslams, kurie nesinaudoja vartotojų teisėmis pagal šalies, kurioje įsigytos PTZ kameros arba valdikliai, vietos įstatymus. Jei esate vartotojas, jums ši garantija netaikoma, bet jums taikomos vartotojų teisės pagal galiojančius nacionalinius teisės aktus. Šioms nuostatoms ir sąlygoms ir šiam pasiūlymui taikomi Anglijos ir Velso teisės aktai ir jie priklauso išskirtinai Anglijos ir Velso teismų jurisdikcijai.


Siūlomos tokios paslaugos:


Grąžinimo gamintojui garantija


„Canon“ nuotolinėms PTZ kameroms arba valdikliams, kurie yra skirti parduoti ir įsigyjami Europos ekonominėje erdvėje (EEE – tai yra ES, Islandija, Lichtenšteinas, Norvegija) ir Šveicarijoje bei Jungtinėje Karalystėje („Teritorijoje“), taikoma „Canon“ garantija nuotoliniams PTZ sistemos produktams Europoje. „Canon“ garantuoja, kad nustačius naujos nuotolinės PTZ kameros arba valdiklio gedimą per galiojantį garantijos laikotarpį, gedimas bus pašalintas nemokamai (pagal nuostatas ir sąlygas – žr. toliau).


Visiems produktams, kuriems netaikomos galiojančios garantijos sąlygos arba laikotarpis, taip pat pažeidimams ir remontui, kuriems netaikoma garantija, galima užsakyti mokamas remonto paslaugas, grąžinus nuotolinę PTZ kamerą arba valdiklį į bet kurį „Canon“ įgaliotą techninės priežiūros centrą.

Ši garantija – vienintelė ir išskirtinė jūsų teisių gynimo priemonė, ir nei „Canon“, nei jos padaliniai ar kiti garantijos nuotoliniams PTZ sistemos produktams Europoje teikėjai nebus atsakingi už jokias papildomas išlaidas ar padarinius pažeidus bet kokią aiškiai nurodytą ar numanomą šio produkto garantiją.

Nuostatos ir sąlygos

„Canon“ garantuoja, kad šios nuotolinės PTZ kameros arba valdiklio aparatinė įranga visą garantinį laikotarpį bus geros darbinės būklės. Jei per garantinį laikotarpį būtų nustatyta, kad aparatinė įranga yra sugedusi, grąžinimo gamintojui remonto paslauga bus suteikta nemokamai „Canon“ įgaliotame techninės priežiūros centre (centruose) šias paslaugas teikiančiose šalyse.


Grąžinimo gamintojui garantija taikoma „Canon“ produktams, kurie skirti parduoti ir įsigyjami Europos ekonominėje erdvėje (EEE) ir Šveicarijoje bei Jungtinėje Karalystėje.


Ši nemokama paslauga teikiama tik tuo atveju, jei pateikiama originali pardavėjo pirkėjui išduota pirkimo sąskaita arba kasos čekis.


„Canon“ taip pat pasilieka teisę ne remontuoti sugedusį produktą, o pakeisti sugedusią nuotolinę PTZ kamerą arba valdiklį kita atitinkama nuotoline PTZ kamera, kuri yra tokios pačios arba geresnės kokybės.

  • PTZ kameroms garantija galioja 3 metus, o valdikliams (RC-IP100 ir RC-IP1000) – 1 metus nuo pirkimo datos, kuri nurodyta pirkimą įrodančiame dokumente.

  • Garantijos paslauga teikiama tik „Canon“ įgaliotuose techninės priežiūros centruose.

    Visos saugaus nuotolinės PTZ kameros arba valdiklio transportavimo į „Canon“ įgaliotą techninės priežiūros centrą ir iš jo išlaidos tenka galutiniam klientui. Jei nuotolinė PTZ kamera arba valdiklis išvežamas į šalį, kurioje nėra teikiama „Canon“ garantija nuotoliniams PTZ sistemos produktams Europoje, nuotolinė PTZ kamera arba valdiklis turi būti grąžintas remontuoti į šalį, kurioje produktas buvo įsigytas, kad būtų galima pritaikyti šią garantiją.

  • „Canon“ nuotolinių PTZ sistemos produktų garantijos narės – tai šalys, kuriose galima pasinaudoti garantinio grąžinimo gamintojui paslauga.

    Jei reikia papildomos informacijos apie šią garantiją, kreipkitės į atitinkamą garantijos nuotoliniams PTZ sistemos produktams Europoje teikėją.

  • Remonto paslauga gali ilgiau užtrukti, jei bus vykdoma ne originalioje pirkimo šalyje, kai produktas toje šalyje dar nėra parduodamas arba yra parduodamas specifinės tai šaliai konstrukcijos. Atitinkamai remontuojančioje šalyje sandėliuose gali nebūti tam tikrų nuotolinės PTZ kameros arba valdiklio atsarginių dalių.

    „Canon“ neprisiima atsakomybės dėl jokių kitų pretenzijų, įskaitant, bet ne tik, įrašymo laikmenos ir duomenų praradimą ar pan., jei tai nėra konkrečiai nurodyta šioje garantijoje.

    Grąžindami nuotolinę PTZ vaizdo kamerą arba valdiklį garantinei paslaugai, supakuokite labai kruopščiai, apdrauskite, pridėkite važtaraštį ir gedimo aprašą.

  • Ši garantija netaikoma tokiems dalykams:

    • eksploatacinėms medžiagoms (baterijai); 
    • bet kokiai susijusiai programinei įrangai; 
    • su produktu naudojamoms nusidėvinčioms dalims ir priedams (pvz., baterijoms, nuotolinio valdymo pultui, laikikliams ir pan.);
    • defektams, kurių atsirado darant „Canon“ nepatvirtintus pakeitimus arba dėl remonto / pakeitimų / valymo, kurie buvo vykdomi ne „Canon“ įgaliotame techninės priežiūros centre; 
    • išlaidoms, kurių patiria „Canon“ įgalioti techninės priežiūros centrai, pritaikydami arba keisdami nuotolinę PTZ kamerą arba valdiklį pagal būtinus specifinius šalies techninius arba saugos standartus ar specifikacijas, ar bet kokioms kitoms išlaidoms, kurių reikia nuotolinei PTZ vaizdo kamerai arba valdikliui pritaikyti dėl pasikeitusių specifikacijų po produkto pristatymo; 
    • žalai, kilusiai dėl to, kad nuotolinė PTZ vaizdo kamera arba valdiklis neatitiko specifinių šalies standartų ar specifikacijų ne produkto įsigijimo šalyje.
    Garantinio remonto paslauga netaikoma, jei žala ar defektai kilo dėl:
    • netinkamo naudojimo, pvz., nesilaikant naudotojo ar valdymo vadovo, perteklinio naudojimo (išsamios informacijos apie tai rasite naudojimo vadove), įskaitant, be apribojimų, pažeidimus dėl netinkamo laikymo, numetimo, per stipraus sukrėtimo, korozijos, purvo, vandens ar smėlio; 
    • žalos, kuri kilo tiesiogiai naudojant įrenginiui netinkamas atsargines dalis, programinę įrangą ar eksploatacines medžiagas. Tinkamumas konkrečiam jūsų „Canon“ nuotolinės PTZ kameros produktui arba valdikliui turėtų būti nurodytas ant pakuotės, bet jis užtikrinamas naudojant originalias „Canon“ atsargines dalis, programinę įrangą ir eksploatacines medžiagas, nes jos jau yra išbandytos. Prieš naudojimą, patariama patikrinti suderinamumą; 
    • nuotolinės PTZ kameros arba valdiklio prijungimo prie „Canon“ nepatvirtintų sujungimui įrenginių; 
    • netinkamo nuotolinės PTZ kameros arba valdiklio supakavimo grąžinant įgaliotam „Canon“ techninės priežiūros centrui; 
    • nelaimių ar nelaimingų atsitikimų, ar kitų priežasčių, kurių „Canon“ negali kontroliuoti, įskaitant, bet ne tik, žaibą, vandenį, gaisrą, viešuosius neramumus ar netinkamą vėdinimą.

    Garantinis remontas pagal šią garantiją neapima periodinių patikrų ar kitų standartinių nuotolinės PTZ kameros arba valdiklio techninės priežiūros paslaugų.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2024 m. kovo 1 d.

PTZ sistemos produktų garantijos DUK

  • Apskritai, „Canon“ siūlo garantiją nuotolinių PTZ sistemos produktams Europoje produktams, kurie buvo įsigyti šiose šalyse:

    Austrija, Belgija, Bulgarija, Kipras, Čekija, Danija, Estija, Suomija, Prancūzija, Vokietija, Graikija, Vengrija, Islandija, Airija, Italija, Latvija, Lietuva, Liuksemburgas, Malta, Norvegija, Lenkija, Portugalija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija, Švedija, Šveicarija, Nyderlandai ir Jungtinė Karalystė. Peržiūrėkite visas šios garantijos nuostatas ir sąlygas.

  • Europos šalyse taikomos nuotolinių PTZ sistemos produktų garantijos atveju, kiekvieno produkto dėžėje paprastai turi būti Garantijos nuotoliniams PTZ sistemos produktams Europoje kortelė. Ji atrodys panašiai į parodytą pavyzdyje.

  • Norint užregistruoti garantiją nuotoliniams PTZ sistemos produktams Europoje, nereikia pateikti „Canon“ jokių dokumentų. Jei norite konkrečiai prašyti garantinio remonto pagal garantijos nuotoliniams PTZ sistemos produktams Europoje sąlygas, tada jūs būtinai turėsite pateikti atitinkamo „Canon“ produkto galiojantį originalų pirkimo įrodymą (su nurodyta pradinio pirkimo data).

  • Jei norite konkrečiai prašyti garantinio remonto pagal garantijos nuotoliniams PTZ sistemos produktams Europoje sąlygas, tada jūs būtinai turėsite pateikti „Canon“ atitinkamo nuotolinio PTZ produkto galiojantį originalų pirkimo įrodymą (su nurodyta pradinio pirkimo data).

  • „Canon“ PTZ kameroms taikoma 3 metų garantija, o valdikliams – 1 metų garantija.

  • Paprastai produktams bus taikoma garantija, kuri teikiama atitinkamam jų pardavimo regionui, ir galutiniai klientai turės būtinai grąžinti produktus į atitinkamą regioną, kad galėtų pasinaudoti garantinio remonto paslauga. „Canon“ paprastai nesiūlo pasaulinės garantijos, nebent tai būtų nurodyta konkretiems produktams ir (arba) regionams.

Kontaktiniai duomenys

Toliau lentelėje nurodytos šalys, kuriose siūloma „Canon“ garantija nuotoliniams PTZ sistemos produktams Europoje; daugiau informacijos rasite išsamiose „Canon“ garantijos nuotoliniams PTZ sistemos produktams Europoje nuostatose ir sąlygose.


Toliau pateikta kiekvienos šalies kontaktinė informacija.

Jums taip pat reikės...

Susisiekite su mumis

Susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu

Techninė priežiūra ir remontas

Užsakykite techninę priežiūrą, nusiųskite produktą remontuoti arba sužinokite daugiau apie mūsų techninės priežiūros ir remonto procesą

Perdirbimas

Sužinokite daugiau apie „Canon“ kasečių perdirbimo programą

„Canon“ paskyra

Užregistruokite savo produktą ir valdykite savo „Canon“ paskyrą