Canon Professional Service Center

Kas yra „Canon“ Professional Service Centre?

„Canon“ Professional Service Centres (PSC) – tai „Canon“ priklausantys ir jos valdomi techninės priežiūros centrai. Esame „Canon“ gaminių gamintojai, todėl manome, kad mūsų klientams turi būti pelnytai teikiamas geriausias klientų aptarnavimas ir gaminių palaikymas.
 
Kiekviename „Canon“ PSC dirba aukštos kvalifikacijos technikai, naudojami naujausi įrankiai ir įranga bei yra įrengta moderniausia infrastruktūra, pritaikyta įvairioms „Canon“ produktų asortimento techninės priežiūros paslaugoms teikti.
 
Kodėl verta naudotis „Canon“ PSC?
Rekomenduojame visas techninės priežiūros paslaugas ir remonto darbus atlikti profesionaliai, kad būtų išvengta produkto sugadinimo. 
 
Mūsų „Canon“ Professional Service Centres yra specialūs įrankiai ir programinė įranga, kuriuos aukštos kvalifikacijos technikai naudoja vadovaudamiesi griežtais standartais.

Mūsų siūlomos paslaugos

Techninė priežiūra ir remontas

Techninės priežiūros ir remonto kainos, procesas ir forma. Prieš siųsdami produktą techninės priežiūros paslaugai suteikti ar remontuoti, susipažinkite su mūsų techninės priežiūros paslaugos suteikimo ir remonto procesu.

Techninė priežiūra

Pasirūpinkite tinkamu įrangos veikimu pasirinkdami gaminių priežiūros paketus, į kuriuos įeina valymo, tikrinimo ir reguliavimo paslaugos.

Naujinimai

Pagerinkite pasirinktų „Canon EOS“, „Cinema EOS“ ir XA / XF fotoaparatų našumą, kad galėtumėte kurti dar labiau dėmesį prikaustančias istorijas.

Skubus

Jei skubate, siūlome pasinaudoti jutiklių valymo paslauga „Kol laukiate“ (angl. „While-You-Wait“)" ir galimybe atlikti techninę priežiūrą greičiau.

Garantija

Garantijos nuostatos ir sąlygos, DUK ir garantinio aptarnavimo kontaktiniai duomenys.

Produktai, kuriuos aptarnaujame

„Canon“ Progessional Service Center teikia didelio „Canon“ gaminių asortimento palaikymą, įskaitant:


  • fotoaparatus ir objektyvus (EOS, IXUS, „PowerShot“)
  • vaizdo kameras ir objektyvus („Cinema EOS“, LEGRIA, XA / XF / ME serijos gaminius)
  • Transliavimo objektyvai
  • Profesionalūs ekranai
  • Nuotolinės PTZ
  • Žiūronai
  • Projektoriai
  • kitus gaminius („Zoemini“, skaičiuotuvus, pristatymų įrankius ir kt.)

Atkreipkite dėmesį, kad su kai kuriais gaminiais susijusių tam tikrų paslaugų galime neteikti, pavyzdžiui, jei nebėra atsarginių dalių.

Susisiekite su mumis

Canon Professional Service Center
Krokslätts Fabriker 16,
431 37
Mölndal – Kryptys


Tel: +46 8 51992369, pasirinkite kalbą ir spauskite 3, kad būtumėte sujungtas su mūsų centru.

El.paštas: psc.service@canon.se


Tik su technine priežiūra ir remontu susiję klausimai. Jei turite kitų klausimų, naudingos informacijos rasite mūsų palaikymo svetainėje.


Darbo laikas:

nuo pirmadienio iki ketvirtadienio: 09.00–16.00 val.
penktadieniais: 09.00–15.00 val.


Nedirba švenčių dienomis.

Nuostatos ir sąlygos

Prieš siųsdami gaminį į „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrą, susipažinkite su mūsų techninės priežiūros ir remonto sąlygomis.

Jei turite teisę iš mūsų gauti skolinamą produktą, taikomos mūsų skolinimo sąlygos.

Jums taip pat reikės...

Susisiekite su mumis

Susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu

Techninė priežiūra ir remontas

Užsakykite techninę priežiūrą, nusiųskite produktą remontuoti arba sužinokite daugiau apie mūsų techninės priežiūros ir remonto procesą

Perdirbimas

Sužinokite daugiau apie „Canon“ kasečių perdirbimo programą

„Canon“ paskyra

Užregistruokite savo produktą ir valdykite savo „Canon“ paskyrą