Susisiekite su mumis
Susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu
In the event that a Canon product develops a fault, our customers are covered by the Canon European Warranty System (EWS) which ensures that the fault is resolved free of charge for a limited period of time after purchase (terms and conditions apply).
The EWS is comprised of two different service offerings and the offering that is applicable to you is determined by your location and the product you have purchased. For most Canon consumer products, a Return To Base service is offered. If a product develops a manufacturing fault during the warranty period then it must be returned to a Canon approved repair facility where it will be repaired free of charge by Canon authorised technicians. Your product will be returned to you when the repair is complete.
For eligible Laser and Inkjet products (in selected countries only), an On-Site service is offered. Please refer to the On-Site terms and conditions below to view the list of eligible products.
If an eligible product develops a manufacturing fault during the warranty period then On-Site Warranty service will be provided in one of the following ways:
On-Site Repair (via technician)
On-Site Exchange (via courier)
If On-Site terms and conditions are not listed below then our On-Site service is not available in your country. In this instance, only Return To Base warranty service will be provided.
Kl. Kokia garantija taikoma Europoje įsigytiems „Canon“ produktams?
Ats. Apskritai, „Canon“ siūlo Europos garantijos sistemą (angl. EWS) produktams, kurie buvo įsigyti šiose šalyse:
Austrija, Belgija, Bulgarija, Kroatija, Kipras, Čekija, Danija, Estija, Suomija, Prancūzija, Vokietija, Graikija, Vengrija, Islandija, Airija, Italija, Latvija, Lietuva, Liuksemburgas, Malta, Norvegija, Lenkija, Portugalija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija, Švedija, Šveicarija, Nyderlandai ir Jungtinė Karalystė.
Peržiūrėkite visas šios garantijos nuostatas ir sąlygas.
Kl. Ar turiu fiziškai užregistruoti savo produktą „Canon“ sistemoje, kad jam būtų taikoma Europos garantijos sistema (angl. EWS) arba kad ši garantija būtų aktyvinta?
Ats. Apskritai, nėra teisinio reikalavimo klientams registruoti produktą „Canon“ sistemoje siekiant gauti EWS garantiją. Jei užregistruosite produktą „Canon“ sistemoje pasinaudodami „Canon iD“, galėsime siųsti jums tikslinę reklaminę medžiagą ir susijusius su jūsų produktai naujinius. Norint aktyvinti kai kurias progines akcijų garantijas, reikia užregistruoti produktą „Canon“ sistemoje, bet jei jos taikomos, tai bus nurodyta konkrečiose akcijos sąlygose.
Kl. Kokia su garantija susijusi informacija turėtų būti pateikta dėžėje įsigijus „Canon“ produktą?
Ats. Tose šalyse, kuriose taikoma Europos garantijos sistema (angl. EWS), kiekvieno produkto dėžėje paprastai būna įdėta EWS garantinė kortelė. Ji atrodys panašiai, kaip parodyta pavyzdžiuose.
Kl. Ar būtina užpildyti ir „Canon“ pateikti tam tikrus dokumentus, kad užregistruočiau savo produktams garantiją pagal Europos garantijos sistemą (angl. EWS)?
Ats. Norint užregistruoti produktams garantiją pagal Europos garantijos sistemą (angl. EWS), nebūtina pateikti „Canon“ jokių dokumentų. Jei norite konkrečiai prašyti garantinio remonto pagal Europos garantijos sistemą (EWS) taikomos produktams garantijos sąlygas, visada būtinai turėsite pateikti atitinkamo „Canon“ produkto galiojantį originalų pirkimo įrodymą (su nurodyta pradinio pirkimo data), ir kai, kuriais atvejais, gali būti reikalaujama užpildytos garantinės kortelės. Konkrečius reikalavimus žr. konkrečioje šalyje.
Kl. Kokių dokumentų reikia norint kreiptis dėl remonto pagal Europos garantijos sistemą (angl. EWS)?
Ats. Jei norite konkrečiai prašyti garantinio remonto pagal produktų Europos garantijos sistemos sąlygas, visada būtinai turėsite pateikti atitinkamo „Canon“ produkto galiojantį originalų pirkimo įrodymą (su nurodyta pradinio pirkimo data), ir kai, kuriais atvejais, gali būti reikalaujama užpildytos garantinės kortelės. Konkrečius reikalavimus žr. konkrečioje šalyje. Akciniuose garantijų pasiūlymuose gali būti ir papildomų reikalavimų, todėl vadovaukitės konkrečios akcijos nuostatomis ir sąlygomis (jei yra).
Kl. Kaip užregistruoti „Canon“ produkto, kurį gavau dovanų, garantiją pagal Europos garantijos sistemos sąlygas?
Ats. Apskritai, nėra teisinio reikalavimo klientams registruoti produktą „Canon“ sistemoje siekiant gauti EWS garantiją. Jei norite konkrečiai prašyti garantinio remonto pagal produktų Europos garantijos sistemos sąlygas, visada būtinai turėsite pateikti atitinkamo „Canon“ produkto galiojantį originalų pirkimo įrodymą (su nurodyta pradinio pirkimo data), ir kai, kuriais atvejais, gali būti reikalaujama užpildytos garantinės kortelės. Šis pirkimo įrodymo reikalavimas (įskaitant nurodytą pradinio pirkimo datą) taip pat taikomas gautiems dovanų produktams.
Kl. Kokia dažniausiai taikoma „Canon“ garantijos pagal Europos garantijos sistemą (angl. EWS) trukmė?
Ats. Paprastai „Canon“ produktams teikiama 24 mėnesių garantija pagal Europos garantijos sistemą. Gali būti taikomos ir yra taikomos išimtys, o mažmenininkai dažnai taiko savo garantijos pratęsimo akcijas. Kilus abejonių, skaitykite taikomos jūsų šalyje „Canon“ palaikymo svetainės garantijos skirsnį arba kreipkitės į savo mažmenininką (jei įsigijote mažmenininko siūlomą garantijos pratęsimą).
Kl. Jei „Canon“ produktą įsigysiu šalyje, kurioje nėra taikoma „Canon“ garantija pagal Europos garantijos sistemą (angl. EWS), ar mano produktui vis tiek galios garantija pagal Europos garantijos sistemą (EWS), jei gyvenu šalyje, kurioje yra taikoma garantija pagal EWS?
Ats. Paprastai informacija apie konkrečią kiekvienam produktui taikomą garantiją yra pridedama produkto dėžėje. Apskritai produktams bus taikoma garantija, kuri teikiama atitinkamame jų pardavimo regione, ir klientai turės būtinai grąžinti produktus į atitinkamą regioną, kad galėtų pasinaudoti garantinio remonto paslauga. „Canon“ paprastai nesiūlo pasaulinės garantijos, nebent tai būtų nurodyta konkretiems produktams ar regionams.
Kl. Jei įsigijau „Canon“ produktą, o vėliau nusprendžiau atiduoti ar parduoti jį kitam asmeniui nurodytos garantijos pagal Europos garantijos sistemą (angl. EWS) laikotarpiu, ar ši EWS garantija perduodama su šiuo produktu?
Ats. Taip, Europos garantijos sistema (angl. EWS) taikoma „Canon“ produktams, nepaisant to, kas yra tikrasis produkto savininkas. Tačiau garantijos pradžios ir pabaigos data bus taikoma nuo pradinės pirkimo datos, ne nuo paskesnio pardavimo datos. Jei norite konkrečiai prašyti garantinio remonto pagal Europos garantijos sistemą (EWS) taikomos produktams garantijos sąlygas, visada būtinai turėsite pateikti atitinkamo „Canon“ produkto galiojantį originalų pirkimo įrodymą (su nurodyta pradinio pirkimo data), ir kai, kuriais atvejais, gali būti reikalaujama užpildytos garantinės kortelės. Dėl konkrečių reikalavimų teiraukitės konkrečioje šalyje.
Kl. Jei įsigijau „Canon“ produktą, kuriam taikoma garantija pagal Europos garantijos sistemą (angl. EWS), ir keliauju į kitą šalį, kurioje netaikoma EWS, o produktui prireikia remonto, ar man bus suteiktas garantinis remontas?
Ats. Formaliai „Canon“ garantija taikoma tik tame regione, kuriame produktas parduotas ir kuriame galioja atitinkama garantija – informacija apie ją pridedama dėžėje. „Canon“ paprastai nesiūlo pasaulinės garantijos, nebent tai būtų nurodyta konkretiems produktams ar regionams. „Canon“ klientams visada rekomenduojame susisiekti su vietos „Canon“ atstovais ir išsiaiškinti, kokią pagalbą galima gauti. Kai kuriais atvejais jums gali tekti sumokėti už bet kokį reikalingą remontą ir vėliau pamėginti susigrąžinti šią sumą iš „Canon“ (ši nuostata taikoma tik, jei pašalintam gedimui taikomos EWS sąlygos – pavyzdžiui, jos netaikomos jei klientas netinkamai naudoja produktą), kai grįšite į regioną, kuriame galioja Europos garantijos sistema (angl. EWS). Rekomenduojama visada išsaugoti visus atitinkamus dokumentus, susijusius su susidariusiais mokesčiai ar suteikta remonto paslauga, kad galėtumėte pagrįsti savo reikalavimą.
Susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu
Užregistruokite savo produktą ir valdykite savo „Canon iD“ paskyrą
Raskite remonto centrą arba raskite naudingos informacijos apie mūsų remonto procesą