Jei jums reikalingos pratęstos ir (arba) pagerintos garantinės paslaugos, teikiamos pagal šį pasiūlymą, kai jūsų prašymas bus patvirtintas, kreipkitės į vietinę „Canon“ techninės pagalbos tarnybą ir būkite pasiruošę:
a. Pateikti visą įrenginio / spausdintuvo modelio pavadinimą ir serijos numerį*;
b. Patvirtinti kompiuteryje įdiegtą operacinę sistemą – jei tai taikoma;
c. Patvirtinti savo kontaktinius duomenis, įrenginio / spausdintuvo adresą ir savo el. pašto adresą;
d. Pateikti gaminio pirkimo ir suaktyvintos akcijos garantijos pasiūlymo įrodymą, nurodytą patvirtinimo el. laiške, jums atsiųstame po garantijos registracijos (-ų) internetu;
e. Pateikti aiškų gedimo apibūdinimą ir atlikti diagnostiką pagal gaunamus patarimus;
f. Vykdyti visus pagrįstus pagalbos tarnybos nurodymus, kad galėtumėte gauti garantines paslaugas.
* Jei reikia pagalbos, kaip rasti serijos numerį, spustelėkite čia.