Pasinaudokite nuolaida suderinamiems objektyvams*

Šis pasiūlymas yra ilgalaikis.

*Jis taikomas tik toliau nurodytiems produktams

Įsigykite vieną iš akcijoje dalyvaujančių fotoaparatų ir išsirinkite jam tinkamą objektyvą, kad galėtumėte įamžinti išskirtinius momentus.

Pasiūlymas

Užregistruokite akcijoje dalyvaujantį fotoaparatą ir suderinamą objektyvą kol vyksta akcija ir gaukite 500 EUR nuolaidą

Taikomos nuostatos ir sąlygos

Prieš įsigydami, patikrinkite suderinamumą

Rinktiniai EOS fotoaparatai

Rinktinės „Cinema EOS“ vaizdo kameros

Atrinkti „Cinema“ objektyvai

300 Eur premijos

300 Eur premijos

300 Eur premijos

300 Eur premijos

300 Eur premijos

300 Eur premijos

500 Eur premijos

500 Eur premijos

Atrinkti EF objektyvai

250 Eur premijos

60 Eur premijos

100 Eur premijos

70 Eur premijos

60 Eur premijos

60 Eur premijos

125 Eur premijos

70 Eur premijos

25 Eur premijos

100 Eur premijos

50 Eur premijos

20 Eur premijos

125 Eur premijos

50 Eur premijos

60 Eur premijos

125 Eur premijos

100 Eur premijos

550 Eur premijos

600 Eur premijos

150 Eur premijos

800 Eur premijos

600 Eur premijos

125 Eur premijos

800 Eur premijos

800 Eur premijos

1000 Eur premijos

150 Eur premijos

300 Eur premijos

75 Eur premijos

150 Eur premijos

150 Eur premijos

100 Eur premijos

125 Eur premijos

80 Eur premijos

150 Eur premijos

125 Eur premijos

100 Eur premijos

200 Eur premijos

250 Eur premijos

250 Eur premijos

200 Eur premijos

200 Eur premijos

Atrinkti EF-S objektyvai

10 Eur premijos

60 Eur premijos

20 Eur premijos

Rinktiniai EF-M objektyvai ir priedai

30 Eur
premijos

50 Eur
premijos

80 Eur
premijos

Kur įsigyti


Rasti mažmeninės prekybos atstovą

„Canon“ vartojimo prekių galite įsigyti visoje šalyje iš patikimų mažmeninės prekybos atstovų. Artimiausią parduotuvę galite rasti interaktyviame žemėlapyje.


DUK

K: Kada man bus išmokėta sugrąžinama suma?

„Canon“ stengsis padaryti banko pavedimą per 28 dienas nuo tinkamai parengto kompensacinės nuolaidos prašymo gavimo, o NE per 28 dienas nuo pirkimo dienos. Jei kompensacinės nuolaidos prašyme bus pateikta ne visa arba netiksli informacija, procesas taip pat sulėtės, nes banko pavedimas bus atliktas per 28 dienas nuo visos tikslios informacijos gavimo dienos. Atminkite, kad mes negalime atsakyti už mažmenininkus / pardavėjus, kurie netinkamai informuoja klientus, kad šie gaus išmoką per 28 dienas nuo pirkimo dienos.


K: Kaip sužinosiu, kad mano prašymas atidėtas dėl netikslios ar trūkstamos informacijos?

Sėkmingai internetu užsiregistravus į „Canon“ pinigų sugrąžinimo akciją, jums el. paštu bus išsiųstas prašymo patvirtinimas, kuriame bus nurodytas jūsų prašymo numeris ir asmeniniai prisijungimo duomenys žiniatinklio svetainei, kur galite pasitikrinti savo prašymo būseną ir sužinoti, kiek laiko liko iki išmokėjimo dienos. Jei užregistravote netikslią informaciją, tai bus matyti šioje svetainėje, taip pat jums bus išsiųstas el. laiškas, pranešantis apie dar trūkstamą informaciją. Greičiausiai visą trūkstamą informaciją galite pateikti prisijungę prie šios žiniatinklio svetainės ir atnaujinę savo duomenis.


K: Kokių formatų dokumentus galima įkelti registruojantis ir ar ribojamas jų dydis?

Dėmesio! Jūsų įkeliamas failas neturi būti didesnis kaip 4 MB. Galite įkelti tik JPG, TIF ir PDF formato dokumentus.


K: Kaip sužinosiu, kada mokėjimas bus atliktas?


Kai jūsų prašymas bus sėkmingai patvirtintas, pradėsime mokėjimo procesą, o jūs gausite el. laišką, kuriame informuosime apie tikėtiną datą, kada išmoka bus pervesta į jūsų nurodytą banko sąskaitą.


K: Kaip mokėjimas bus matomas mano banko sąskaitoje?


Atminkite, kad kompensacinės nuolaidos akcijos mokėjimai bus atliekami „Sales Promotions“ vardu, todėl labiausiai tikėtina, kad jūsų banko sąskaitoje bus matomas šis pavadinimas, o ne „Canon“.


K: Sumokėjau už gaminį kredito kortele, tad kodėl išmoka man paprasčiausiai negrąžinama į tą pačią kredito kortelę?


„Canon“ kompensacinės nuolaidos mokėjimai šiuo metu gali būti atliekami tik banko pavedimu iš mūsų banko į asmeninę banko sąskaitą, kurios duomenis pateikėte registracijos metu.


K: Ką turėčiau daryti, jei nuo tada, kai registravausi į „Canon“ kompensacinės nuolaidos akciją, mano pateikti sąskaitos duomenys pasikeitė ir noriu juos atnaujinti?


Savo banko duomenis galite bet kuriuo metu pakeisti Kliento stebėjimo internete sistemoje, naudodamiesi jums pateiktais prisijungimo duomenimis. Tai saugiausias būdas juos atnaujinti. Atminkite, kad jeigu atnaujinti duomenis ketinate priartėjus mokėjimo datai, taip pat turėtumėte susisiekti su mumis telefonu ir informuoti apie atnaujinimą, kad mokėjimas nebūtų atliktas naudojantis mūsų jau turimais ankstesniais duomenimis.


K: Kaip galite man užtikrinti, kad įvesti savo banko duomenis internete registruojantis į „Canon“ kompensacinės nuolaidos akciją yra saugu?


Mūsų žiniatinklio svetainė yra apsaugota „Rapid SSL“.


K: Kas yra SSL?


„Secure Sockets Layer“ (SSL) – tai duomenims internete šifruoti skirtas protokolas, padedantis žiniatinklio svetainės naudotojui pasitikrinti, kas yra svetainės savininkas. SSL dažniausiai naudojamas žiniatinklio naršyklių ir serverių ryšiui apsaugoti. Tačiau vis dažniau jis naudojamas ryšiuose tarp serverių ir žiniatinklio pagrindu veikiančioms taikomosioms programoms.


K: Kaip žiniatinklio svetainės lankytojai gali sužinoti, ar svetainėje naudojamas SSL?


Kai naršyklė prisijungia prie saugios svetainės, ji gauna svetainės SSL sertifikatą ir patikrina, ar šis dar galioja, ar jį išdavė sertifikatų institucija, kuria naršyklė pasitiki, ir ar jį naudoja žiniatinklio svetainė, kuriai ji buvo išduota. Jei kurios nors iš šių patikrų rezultatas bus neigiamas, naršyklė galutiniam naudotojui pateiks įspėjimą. Jei rezultatas teigiamas, šiuolaikinėse naršyklėse yra keli saugos rodikliai, rodantys, kad SSL naudojamas.
•    Universaliojo (URL) arba žiniatinklio adreso pradžia pasikeičia iš http:// į https://
•    Naršyklės lange atrakintos spynos ženklas pakeičiamas užrakintos spynos ženklu.
•    Prisijungiant prie žiniatinklio svetainės, apsaugotos „Extended Validation SSL“ sertifikatu, adreso juosta tampa žalia ir rodomas žiniatinklio svetainės savininko pavadinimas.
Be to, saugios svetainės žiniatinklio puslapiai gali būti pažymėti pasitikėjimo ženklu, pvz., „RapidSSL“ svetainės antspaudu.


K: Užsisakiau „Canon“ gaminį reklamoje nurodytomis dienomis, bet pardavėjas jį atsiųs / atgabens tik praėjus reklamoje nurodytam laikotarpiui; ar vis tiek galiu pasinaudoti šia kompensacine nuolaida?

Išsaugokite turimą užsakymo patvirtinimą (kurio data turi atitikti reklamoje nurodytą laikotarpį) ir, užpildę prašymą, išsiųskite kartu su sąskaita. Po paskutinės leistinos įsigijimo dienos suteikiamas vieno mėnesio atidėjimo laikotarpis , kad spėtumėte pateikti dokumentus.


K: Nežinojau apie šią akciją ir gaminį įsigijau kelias savaites iki / po reklamoje nurodyto laikotarpio. Ar „Canon“ gali padaryti išimtį ir suteikti kompensacinę nuolaidą mano pirkiniui?

Apgailestaujame, kad taip nutiko, tačiau akcija galite pasinaudoti tik tada, jei gaminį įsigijote nuostatų ir sąlygų dokumente nurodytu laikotarpiu.


K: Kas laikoma priimtinu įsigijimo įrodymu?

Jei perkama parduotuvėje, „Canon“ prašo pateikti kopiją čekio, įrodančio apmokėjimą ir nurodančio reikiamą informaciją apie gaminio serijos numerį
Jei perkama internetu, „Canon“ prašo pateikti užsakymo apmokėjimo patvirtinimo kopiją ir reikiamą informaciją apie gaminio serijos numerį, taip pat informaciją apie parduotuvę ir gaminį.


K: Kokiems įsigijimams / gaminiams ši kompensacinė nuolaida netaikoma?

Išimtys detaliai aprašytos nuostatų ir sąlygų dokumente. Apskritai išimtys yra tokios:
1.Akcijoje nedalyvaujantys gaminiai (išsamus gaminių, kuriems taikoma akcija, sąrašas pateikiamas ČIA)
2.Gaminiai, įsigyti ne akcijos laikotarpiu arba ne akcijos teritorijoje
3.Perparduoti, atnaujinti arba perrinkti gaminiai, suklastoti gaminiai arba gaminiai, kurie kokiu nors būdu pažeidžia „Canon“ įmonių grupės intelektinės nuosavybės teises (pvz., įskaitant lygiagrečiuosius arba „pilkuosius“ gaminius, bet tuo neapsiribojant)
 

K: Ką reiškia internetinės prašymo formos laukelis „Mokėjimo būdas“?

Čia klausiama, kokiu būdu įsigijote gaminį.
 

K: Kur yra gaminio serijos numeris?

Norėdami surasti serijos numerį, PASPAUSKITE ŠIĄ NUORODĄ [http://www.canon-europe.com/support/consumer_products/where_to_find_your_serial_number/], kur bus parodyta jo vieta ant jūsų gaminio (-ių). NESUPAINIOKITE serijos numerio su EAN / brūkšniniu kodu. Toliau nuotraukoje vaizduojamas EAN / brūkšninis kodas, kuris paprastai pateikiamas ant gaminio dėžutės šono, – tai NĖRA gaminio serijos numeris, kurį turite pateikti pagrįsdami savo prašymą. Serijos numeris nurodytas ant paties gaminio korpuso; lengviau rasite serijos numerį naudodamiesi prieš tai pateikta nuoroda.


faq.jpg

K: Kodėl negaliu prisijungti prie žiniatinklio svetainės naudodamas savo sekimo kodą?

Atminkite, kad prisijungimo informaciją reikia įvesti tiksliai, atsižvelgiant į didžiąsias ir mažąsias raides.
 
Problemos, kylančios mėginant registruotis internetu:
– Jau kurį laiką mėginu užsiregistruoti, bet sistema man neleidžia to padaryti
– Vis gaunu pranešimą „nepatvirtinta“
– Bandžiau pateikti prašymo formą iš naujo, bet tai nepadėjo.

DAUGELIU atveju šie keblumai yra ne žiniatinklio svetainės gedimas, bet susiję su įrenginiu, iš kurio mėginate prisijungti prie žiniatinklio svetainės, t. y. su mobiliuoju / išmaniuoju telefonu, „Apple mac“ kompiuteriu ar kitu įrenginiu. Kreipkitės patarimo į gaminio, kurį naudojate, gamintoją. Jei tarp pateiktų dažnai užduodamų klausimų neradote atsakymo į savo klausimą, galite kreiptis į mus toliau nurodytu el. pašto adresu arba, jei jūsų klausimas skubus, galite paskambinti mums telefono numeriu +370 5214 0624 arba apsilankyti „Canon“ techninės pagalbos puslapyje.


K: Kodėl mano el. pašto adresas nebuvo atpažintas, kai registravau objektyvą kompensacinei nuolaidai gauti?

Jūs turite naudoti TĄ PATĮ el. pašto adresą, kai registruojate savo fotoaparatą ir bet kuriuos iš reklamoje nurodyto sąrašo įsigytus objektyvus.
Taip jūsų pirkinys bus atpažintas ir susietas su objektyvo pirkimu.

K: Ar turiu mokėti mokesčius ir ar galiu prašyti susigrąžinti PVM nuo kompensacinės nuolaidos?

Tik patys Dalyviai atsako už bet kokių mokesčių, kuriuos privaloma mokėti pagal įstatymus, mokėjimą, ir „Canon“ neįsipareigoja Dalyviams atsakyti už jokią žalą, nuostolius ar išlaidas, atsiradusius jiems tokių mokesčių nesumokėjus arba sumokėjus juos per vėlai.
Be to, „Canon“ neteikia konsultacijų dėl jokių mokesčių susigrąžinimo procedūrų. Kreipkitės į savo vietines mokesčių institucijas.


K: Kokius mokesčius taikys mano bankas už kompensacinės nuolaidos pervedimą?

„Canon“ perves tikslią kompensacinės nuolaidos sumą vietine valiuta, kaip nurodyta reklamoje, tačiau „Canon“ negali būti atsakinga už jokius taikomus banko mokesčius. Jei gavėjo bankas šiai operacijai pritaiko papildomus mokesčius ar komisinius, jais rūpinasi klientas.


K: Ką daryti, jei man nepavyksta užsiregistruoti dėl kompensacinės nuolaidos internetu?

Jeigu nepavyksta pasinaudoti internetine registracija ir forma adresu canon.lt/lens-promo, kreipkitės į „Canon“ pagalbos klientams tarnybą numeriu +370 5214 0624 ir užsisakykite popierinį registracijos formos variantą.


K: Kurie pardavėjai dalyvauja šioje akcijoje? Kur galiu įsigyti fotoaparatą?

Eikite į svetainės skirsnį kur įsigyti.

NUOSTATOS IR SĄLYGOS

Visas nuostatas ir sąlygas rasite čia.