RF24-105mm F4-7.1 IS STM Lifestyle
alt text goes here

PASINAUDOKITE KOMPENSACINE NUOLAIDA SUDERINAMIEMS OBJEKTYVAMS*

Nuolaidos objektyvams akcija baigėsi 2021 m. balandžio 1 d.

Jeigu reikalavimus atitinkantį fotoaparatą įsigijote iki 2021 m. balandžio 1 d., įsigydami bet kurį iš nurodytų objektyvų vis dar galite prašyti kompensacinės nuolaidos.

Sekite savo prašymą

*Taikomos tam tikros nuostatos ir sąlygos

Kaip pateikti paraišką kompensacinei nuolaidai

step01 step01

1 žingsnis

Reikalavimus atitinkantį fotoaparatą įsigykite iki 2021 m. balandžio 1 d.

Step 02 Step 02

2 žingsnis

Įsigykite pasirinktą objektyvą per nurodytą įsigijimo laikotarpį: 3 mėnesiai EF objektyvams ir 12 mėnesių RF objektyvams, skaičiuojant nuo fotoaparato įsigijimo datos.

Step 04 Step 04

4 žingsnis

Susigrąžinkite pinigus per 28 dienas nuo jūsų paraiškos patvirtinimo!

Atrinkti EF objektyvai

3 mėnesių galiojantis įsigijimo laikotarpis

Atrinkti RF objektyvai

Iki 12 mėnesių pailgintas galiojantis įsigijimo laikotarpis

Įsigydami fotoaparatą pasinaudokite nuolaida net 3 RF objektyvams

DUK

MOKĖJIMAS:

K: Kada man bus išmokėta sugrąžinama suma?

Siekiame, kad banko pavedimai būtų padaryti per 28 dienas nuo galiojančio kompensacinės nuolaidos prašymo su atitinkamais patvirtinančiais kvitais gavimo datos. Prašymą patvirtinus, gausite el. laišką, kuriame bus patvirtinta, kad daugiau dokumentų nereikia ir kad jūsų prašymas bus apdorotas per 28 dienas. Atkreipkite dėmesį, kad naudodami mūsų prašymų sekimo įrankį ir unikalų prašymo informacinį numerį (jį rasite jums išsiųsto el. laiško, kurį gavote pateikę prašymą, viršutiniame dešiniajame kampe) bet kada galite patikrinti savo prašymo būseną čia.

K.: Kaip sužinosiu, kad mano prašymas atidėtas dėl netikslios ar trūkstamos informacijos?

Yra dvi galimybės. 
  1. Galite greitai patikrinti savo prašymo būseną čia ir įvesti savo unikalų prašymo informacinį numerį (jį rasite jums išsiųsto el. laiško, kurį gavote pateikę prašymą, viršutiniame dešiniajame kampe).
  2. Jei reikia daugiau informacijos arba kyla problemų su prašymu, spustelėkite čia ir pateikite savo asmeninius prisijungimo duomenis, kuriuos jums atsiuntėme, kai gavome jūsų prašymą. 

K.: Kaip mokėjimas bus matomas mano banko sąskaitoje?

Kompensacinę nuolaidą moka mūsų įsipareigojimų vykdytojas, mokėjimuose visada nurodoma „Canon“. Ieškokite šios informacijos savo banko sąskaitoje.

Kl. Kodėl mano bankas taiko mokestį už pavedimą?

Mes pervesime tikslią kompensacinės nuolaidos sumą vietos valiuta, kaip tai nurodoma reklamoje, ir kiek įmanoma stengsimės naudotis vietos bankų paslaugomis, kad išvengtume gavėjo mokesčių. Tačiau „Canon“ negali atsakyti už papildomus jūsų banko taikomus mokesčius, ir jei jie būtų pritaikyti, turėtumėte kalbėtis su savo banko atstovais.

K.: Kaip sužinosiu, kada mokėjimas bus atliktas?

Kai jūsų prašymas bus patvirtintas, parengsime kompensacinės nuolaidos mokėjimą ir informuosime jus el. paštu, kad lėšos yra jūsų sąskaitoje. Galite greitai patikrinti savo prašymo būseną čia, įvesdami savo prašymo informacinį numerį.

K.: Sumokėjau už gaminį kredito kortele, tad kodėl išmoka man paprasčiausiai negrąžinama į tą pačią kredito kortelę?

„Canon“ kompensacinės nuolaidos mokėjimai gali būti atliekami tik banko pavedimu iš mūsų banko į asmeninę banko sąskaitą, kurios duomenis pateikėte registracijos metu.

K: Ar turiu mokėti mokesčius ir ar galiu prašyti susigrąžinti PVM nuo kompensacinės nuolaidos?

Už bet kokių pagal įstatymus privalomų sumokėti mokesčių mokėjimą atsakote tik jūs, „Canon“ negali teikti patarimų dėl jokių mokesčių grąžinimo tvarkos. Kreipkitės į savo vietines mokesčių institucijas.


KOMPENSACINĖS NUOLAIDOS PROCESAS:

K: Kokiu formatu galiu įkelti pirkimo įrodymo dokumentus teikdamas kompensacinės nuolaidos prašymą ir ar ribojamas jų dydis?

Galima įkelti JPG, TIF ir PDF failus, kurių dydis turi neviršyti 4 MB.
Daugiau informacijos apie tai, kaip tai padaryti, rasite mūsų vaizdo įraše „Dokumentų įkėlimas“. Šis vaizdo įrašas yra akcijos registracijos formoje.
Atkreipkite dėmesį, kad prašymo dėl kompensacinės nuolaidos negalima pateikti paštu, ši akcija veikia tik internetu.

K: Ką turėčiau daryti, jei nuo tada, kai registravausi akcijai, mano pateikti paskyros duomenys pasikeitė ir turiu juos atnaujinti?

Savo banko duomenis galite bet kuriuo metu pakeisti čia, naudodamiesi jums el. paštu atsiųstais prisijungimo duomenimis.
Atkreipkite dėmesį, kad jeigu tai nusprendėte daryti priartėjus numatytai mokėjimo datai, turėtumėte nedelsdami kreiptis į Pardavimų akcijų skyrių el. paštu cashback@claim-lookup.com arba telefonu +44 (0) 800 044 3251 ir mus informuoti.

K: Užsisakiau „Canon“ gaminį akcijoje nurodytomis dienomis, bet pardavėjas jį atsiųs / atgabens tik praėjus akcijos laikotarpiui; ar vis tiek galiu pasinaudoti šia akcija?

Taip. Išsaugokite turimą užsakymo patvirtinimą (kurio data turi atitikti akcijos laikotarpį) ir, užpildę prašymą dėl kompensacinės nuolaidos, išsiųskite jį kartu su sąskaita. Po paskutinės leistinos įsigijimo dienos suteikiamas vieno mėnesio atidėjimo laikotarpis, kad spėtumėte pateikti dokumentus.

K.: Nežinojau apie šią akciją ir gaminį įsigijau kelias savaites iki / po akcijos laikotarpio. Ar „Canon“ gali padaryti išimtį ir suteikti kompensacinę nuolaidą mano pirkiniui?

Deja, akcija galite pasinaudoti tik tada, jei gaminį įsigijote nuostatų ir sąlygų dokumente nurodytu laikotarpiu.

K: Kas laikoma priimtinu įsigijimo įrodymu?

Parduotuvėje: „Canon“ reikalauja pateikti kopiją čekio, kuriame nurodyta pirkimo data, gaminio pavadinimas ir pardavėjas. Internetu: „Canon“ reikalauja pateikti pirkimo kvito kopiją (ne užsakymo patvirtinimą ar išsiuntimo pranešimą). Kvite turi būti nurodyta pirkimo data, gaminio pavadinimas ir pardavėjas.

K: Kokiems įsigijimams / gaminiams ši kompensacinė nuolaida netaikoma?

Apskritai išimtys yra tokios:
1. Akcijoje nedalyvaujantys gaminiai (išsamus gaminių, kuriems taikoma akcija, sąrašas pateikiamas čia)
2. Gaminiai, įsigyti ne akcijos laikotarpiu arba ne akcijos teritorijoje
3. Panaudoti, atnaujinti arba perrinkti produktai, tai pat suklastoti produktai arba produktai, kurie kokiu nors būdu pažeidžia „Canon“ įmonių grupės intelektinės nuosavybės teises (pvz., įskaitant lygiagrečiuosius arba „pilkuosius“ produktus, t. y., originalius „Canon“ produktus kurie yra parduoti už mažesnę kainą ne jiems skirtoje rinkoje, bet tuo neapsiribojant). Spustelėkite čia, kad gautumėte daugiau informacijos.
4. Už ES ribų įsigyti gaminiai.
5. Iš „Amazon“ arba „eBay“ trečiųjų šalių pardavėjų įsigyti gaminiai.
Visos išimtys yra detaliai aprašytos nuostatų ir sąlygų dokumente.

Kl. Ką reiškia internetinės prašymo formos laukelis „Mokėjimo būdas“?

Čia klausiama, kokiu būdu įsigijote gaminį.

K: Kur yra gaminio serijos numeris?

Norėdami surasti serijos numerį, paspauskite šią nuorodą, ir bus parodyta jo vieta ant jūsų gaminio (-ių). Nesupainiokite serijos numerio su EAN / brūkšniniu kodu. Serijos numeris yra ant paties jūsų „Canon“ gaminio.


TRIKČIŲ NUSTATYMAS

K: Kodėl negaliu prisijungti prie klientų portalo ir sekti savo prašymo?

Priežastys gali būti kelios: 

  • Naudokite tuos prisijungimo duomenis, kuriuos jums atsiuntėme el. paštu, kai pateikėte savo prašymą. Jeigu el. laiško negavote, pasitikrinkite savo pašto šiukšlių aplanką; 
  • Prisijungimo informaciją reikia įvesti tiksliai, atsižvelgiant į didžiąsias ir mažąsias raides; 
  • Jeigu pamiršote slaptažodį, čia jį galite nustatyti iš naujo.

K: Kurie pardavėjai dalyvauja šioje akcijoje? Kur galiu įsigyti fotoaparatą?

Eikite į svetainės skirsnį „kur įsigyti“, jį rasite čia.